فاطمی امین، وزیر صمت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در بخش حمل و نقل یکی از خطوط هوایی ما با بلاروسی‌ها برای برقراری پرواز ها درخواست‌هایی رو ارائه داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- وزیر صمت با بیان اینکه صنایع به کمک تولید برق کشور می آیند، گفت: ساخت نیروگاه‌ها با تجهیزات بومی مهمترین رویداد در صنعت برق کشور به حساب می آید
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از ساخت کیت آزمایش ادرار با قابلیت ارزیابی فوری ۱۱ پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با بیان این که تمام خطوط تولید تجهیزات پزشکی فعال شده است، از افزایش ۳۰ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی در هفته نخست تابستان خبر داد.
انگلیس تصمیم دارد تمام تجهیزات نظارتی ساخت چین را از اماکن حساس دولتی حذف کند. این اقدام بخشی از برنامه کشور برای برطرف کردن نگرانی های امنیت ملی مرتبط با چین است.
مدیر عامل یک شرکت فنی مهندسی فعال در ساخت تجهیزات پزشکی از ساخت ربات دستیار پزشکی کاملا ساخت داخل خبر داد و گفت: این رباتِ لیزری در دو مدل برای فیزیوتراپی و کاهش چربی ساخته شده است.
استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ساخت آئروژل گرافنی برای استفاده در صنعت خبر داد، ماده‌ای که به گفته ایشان بسیار سبک بوده و می‌تواند به‌عنوان روان‌ساز در تجهیزات خنک‌کننده نفتی استفاده شود.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر با اشاره به اینکه به زودی ساخت ۶ هزار مگاوات تجهیزات خورشیدی در سال آغاز خواهد شد، گفت: توسعه ۱۵۰۰ مگاواتی تجهیزات نیروگاه خورشیدی در دستور کار قرار دارد.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
پیشاهنگ گفت:درسال گذشته۱۰۰هزارقطعه نیروگاهی داخلی سازی شد و این قطعات ضمن تأمین نیازهای داخلی به کشورهای منطقه نیز صادر شدند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۳۷ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی استراتژیک خبر داد.
فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و گفت: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند مانند روسیه و آمریکا و ایران.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
حمزه حسنی بابیان اینکه ۷۰ درصدمجوزهای مرتبط باساخت باراول تجهیزات درصنعت نفت بوده است،اظهار کرد:تعداد مجموعه‌های فعال دانش‌بنیان که درتلاش برای ساخت تجهیزاتی ویژه صنعت نفت مختلف بوده‌اند.
ضایعات تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی (WEEE) معمولاً به محل دفن زباله فرستاده می‌شوند. جداسازی و استخراج اجزای این زباله‌ها به انرژی زیاد و مواد شیمیایی خاصی نیاز دارد و به همین دلیل از نظر اقتصادی گاهی به‌صرفه نیست. با این حال، این زباله‌های الکترونیکی حاوی مقدار زیادی فلز هستند که می‌توانند در طیف وسیعی از محصولات جدید مورد استفاده قرار بگیرند.
نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از امروز به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.
تبریز- رئیس مرکز تحقیقات نیروی دریایی ارتش از قطع وابستگی این نیرو به خارج از کشور به برکت انقلاب اسلامی خبردادو گفت: خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش را درساخت و به روز رسانی تجهیزات شاهدیم.
حاجی‌زاده: از ساخت تجهیزات تهدیدمحور به هدف‌محور وارد شده‌ایم
دفتر ترودو در بیانیه خود آورده است که کمک‌های نظامی شامل تجهیزات ارتباطی، سوخت و تجهیزات پزشکی خواهد بود. اوتاوا از زمان شروع جنگ روسیه و اوکراین متعهد شده است در سال جاری حدود ۳.۴ میلیارد دلار به کی‌یف کمک کند.
مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران از مذاکرات با هیئتی از بلاروس خبر داد و گفت: مذاکرات برای صدور مواد، تجهیزات و دانش فنی به این کشور ادامه دارد.
دانشیار دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه آمادگی طراحی و ساخت تجهیزات کلیدی صنایع نفت و گاز را دارد.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی که در زمینه ساخت تجهیزات مربوط به نهاده های دامی است درصدد است علاوه بر بلاروس، کلمبیا، عراق به قزاقستان، اوراسیا و کشورهای CIS صادرات داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ