رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا اعلام کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان سال جاری به این باشگاه برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، نگرانی ها در مورد مصدومیت لیونل مسی را بی اساس دانست.
لئو بونوچی که از یوونتوس کنار گذاشته شده، روزها و ساعاتی سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد و باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.
گل زیبای لیونل مسی به بنفیکا در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان بهترین گل فصل 23-2022 فوتبال اروپا انتخاب شد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با مایورکا تاکید کرد که این آخرین حضور بوسکتس و آلبا با پیراهن آبی اناری ها بود.
درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است که فردا در مراسمی در شهر پاریس اهدا خواهد شد.
لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با 702 گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
لیونل مسی، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت کرد و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
ستاره سابق فوتبال برزیل با صراحت تاکید کرد که در مقایسه با مسی در پست خود عملکرد بهتری داشته است.
زلاتان معتقد است پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، حالا قطعا مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ در یادها خواهد ماند و بهترین سناریو برای جام جهانی قطر نیز قهرمانی آلبی‌سلسته بود.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که لیونل مسی بالاتر از دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است.
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
پپ گواردیولا در مصاحبه اخیر خود عده زیادی از هواداران فوتبال را عصبانی کرده است. جایی که او می‌گوید پله یا مارادونا؟ نه، بزرگترین فوتبالیست تاریخ شخص دیگری است.
پدری از اینکه تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی توانست قهرمان جام جهانی شود خوشحال است و البته گفت که ناراحتی عثمان دمبله را کاملا درک می کند.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، معتقد است که لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است.
گواردیولا می‌گوید کسانی که معتقدند مارادونا یا پله نسبت به لئو مسی فوتبالیست‌های بهتری بوده‌اند به دلایل احساسی چنین نظری دارند. پپ حتی می‌گوید معتقد است در آینده هم فوتبالیستی بزرگتر از مسی ظهور نخواهد کرد.
جام جهانی در تنها جای خالی ویترین افتخارات مسی قرار گرفت تا هوادارانش با جرات بیشتری او را بهترین بازیکن تاریخ بنامند.
کاپ قهرمانی و جام قرمز فینال جام جهانی به بهترین بازیکن تاریخ رسید.
مسئولان برگزاری مراسم اختتامیه جام جهانی بر تن بهترین بازیکن جام لباس قطری پوشیدند.
اولیویه ژیرو، ستاره گلزن تیم ملی فرانسه، تاکید کرد قدرت آرژانتین فقط معطوف به لیونل مسی نیست.
برد عربستان مقابل آرژانتین بدون درخشش دروازه‌بان زردپوش به دست نمی‌آمد.
لیونل مسی در نظرسنجی ها بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی دارد. کریم بنزما و کیلیان امباپه شانس های بعدی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ