بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان صبح دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با استقبال مسئولین به کشور بازگشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لباس ستاره مصری لیورپول هنگام استقبال از بازیکن ژاپنی این تیم سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
در حاشیه دیدار دو تیم استقلال خوزستان - شمس آذر جالب‌ترین هوادار هفته اول
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
هواداران تیم ملی آرژانتین و البته برنده هفت توپ طلا، با حضور در فرودگاه و مقابل هتل محل اقامت آلبی‌سلسته با سر دادن شعار‌های «مسی، مسی» از این فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کردند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در حاشیه سفر به سنگاپور مهارت‌های خود در انجام بازی پدل را به نمایش گذاشت. بیش از ۱۰۰۰ نفر از به استقبال رونالدو آمدند و مهارت‌های او را در این بازی تماشا کردند. پدل ورزشی راکتی است که بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوار‌های معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است.
اعتراض کادر استقلال به تیم داوری پس از سوت پایان نیمه اول دربی
دربی یکصد و یکم جنجالی شروع شد؛ بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دست ندادند
میلاد سوری، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پس از سوت پایان مسابقه توسط احمد محمدی با تصمیم این داور از زمین اخراج شد.
هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به سمت یکدیگر اشیا پرتاب کردند.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی اخیر خود در سفر به ایرلند تیم راگبی نیوزیلند را با نیرو‌های شبه نظامی بریتانیایی که در طول جنگ استقلال ایرلند علیه مخالفان می‌جنگیدند اشتباه گرفت.
طرفداران تیم استقلال تهران استقبال مناسبی از دیدار مقابل فولاد خوزستان نشان داده‌اند.
وریا غفوری بازیکنان سابق استقلال در تمرین امروز تیم رسانه‌ ورزش حضور یافت.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان به همراه تیم پاری‌سن ژرمن وارد ریاض پایتخت عربستان شد.
در میان استقبال باشکوه، اشرف حکیمی ستاره تیم ملی فوتبال مراکش از زادگاه مادر دیدن کرد و استادیومی به نام خود را افتتاح کرد.
(ویدیو) درگیری بازیکنان استقلال و تراکتور در حاشیه دیدار دو تیم
باشگاه النصر پیراهن شماره ۷ این تیم را برای «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی طراحی و آماده کرده است
پیروزی دراماتیک تیم ملی برابر ولز موجی از تبریک و همدلی با تیم ملی را به همراه داشته است.
تیم ملی ایران بعد از پیروزی برابر ولز در میان استقبال گسترده هواداران وارد هتل محل اقامتش شد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
باشگاه گل گهر با انتشار متن زیر اعضای تیم استقلال را شروع کننده حواشی و اتفاقات بازی هفته هفتم دانست
هواداران سپاهانی در فرودگاه با سردادن شعار‌های حمایتی از مورایس و بازیکنان تیم محبوب خود، استقبال ویژه‌ای از آن‌ها داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ