سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزگاری نه چندان دور آب چشمه‌علی از محله علایین می‌گذشت و سبزه‌زار‌های محله را جانی دوباره می‌داد. بیشتر زمین‌های کشاورزی این محله از همین چشمه سیراب می‌شد و کشاورزی رونق داشت. رستم صنوبری می‌گوید: «وقتی تفکیک اراضی شد آب چشمه‌علی را هم از ما گرفتند و کشاورزی ما از رونق افتاد. ساختمان‌ها یکی پس از دیگری بنا شد و آلودگی‌های زندگی شهری مهمان همیشگی محله شد.»
عبدالله ویسی پس از گل دوم تیمش، دست در جیب و با ژست خاصی این گل را جشن گرفت.
مربی گل‌گهر اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با دو مهاجم مدنظر کادرفنی به بن بست خورده است.
روح 20 ساله در کالبد 38 ساله پسر پرتغالی برای بازی‌های بزرگ تعیین کننده است، دنیا می‌‌داند که قهرمانی در خون اوست.
حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
به عقیده دتمار هامان، پرداخت 10 میلیون یورو به هری کین با توجه به سن این بازیکن بیش از اندازه است.
رافائل لیائو پس از امضای قرارداد بلندمدت با میلان، امید زیادی به آینده خود دارد.
مرتضی فنونی‌زاده در مورد اظهارات برادرش و وحید قلیچ در فضای مجازی صحبت کرد.
من موسیقی جمعی را قبول ندارم. ببینید، اینجا اگر کنسرت راه بیفتد، تبدیل به بازار کنسرت خواهد شد. خب یک چیزی که فرهنگ و اساس یک شهر را به هم می‌زند، چرا راه بیندازیم؟ من حتی در شهرسازی اینجا نقد دارم. الان ببینید که حرم مطهر انگار گوشه شهر است، خب جهت توسعه شهر باید اصلاح شود.
حسنایی گفت: نمی‌شود دانشجو بدون حجاب وارد دانشگاه شود، بعد بگوید اول من را به کمیته ببرید، حکم بدهید و بعد ممنوع الورودم کنید! اصلا از ابتدای امر ورود چنین دانشجویی به هر دانشگاهی ممنوع است. اگر دانشجویی با حجاب وارد دانشگاه شد بعد کشف حجاب کرد، منطق در خصوص برخورد با او چه می‌گوید؟ می‌توان گفت فقط ورود به دانشگاه بدون حجاب ممنوع است بعد هر کاری خواستند بکنند؟
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: ممکن است خیلی از طرفداران اردوغان بگویند که ۵۲% از مردم به او رای دادند و او را خواستند و این چه تناقضی با دموکراسی دارد؟ پاسخ من این است که انتخابات ترکیه عادلانه نبود و رقبا در شرایطی که با اختلافی بسیار فاحش نابرابر بود رقابت می‌کردند. دولت از همه‌ی امکانات دولتی خود به صورت غیرقانونی برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد.
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
عبدی نوشت: هنگامی که دولت جدید آمد نوشتم که ارز ۴۲۰۰ پوست موزی است که زیر پای این دولت است. برخی خواستند بگویند که از نظر من، این را دولت روحانی آگاهانه انجام داده، درحالی که این برداشت احمقانه‌ای بود، زیرا ارز ۴۲۰۰ از سال ۱۳۹۷ بود و ربطی به دولت بعدی نداشت، ولی امروز باید بگویم که قیمت‌های انرژی فراتر از پوست موز است، بسیار لغزنده و زمین‌زننده است.
اگر ثابت شد شرط‌بندی و تبانی کرده‌ام، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید!
رادان، فرمانده فراجا گفت: من و همکارانم آرامش و آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم می‌کنیم. حضرت آقا از من خواستند جلب رضایت خدا و مردم را پیشه کارم کنم.
ضرغامی با اشاره به این‌که من به منتقدانم بسیار احترام می‌گذارم و همه آن‌ها را از هر جناحی که باشند دوست دارم و به آن‌ها علاقه‌مند هستم، عنوان کرد: کسی که من را مورد نقد قرار می‌دهد به من محبت می‌کند و من جز احترام هیچ وظیفه دیگری نسبت به او ندارم که انجام دهم. توصیه‌ام این است که افراد در هر موضوعی که می‌خواهند موضع بگیرند به خاطر احترام به مخاطبان، سمپاد‌ها و علاقمندان خودشان آن اطلاعات را جامع و کامل کنند و بعد هر قضاوتی خواستند انجام دهند.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم را در خصوص اغتشاشات اخیر و رویکرد کشورهای غربی در خصوص این اتفاقات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد لیونل مسی و نیمار در آخرین بازی پاری سن ژرمن پیش از پایان مسابقه از سرمربی‌شان خواستند که زودتر از سایر بازیکن‌ها ورزشگاه را ترک کنند.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
۱۸ شهریور سال گذشته مرد طلافروشی در شرق تهران با پلیس تماس گرفت و از سرقت یک رشته زنجیر و پلاک طلا از مغازه‌اش خبر داد: ساعت حدود ۸ شب بود که دو زن وارد مغازه‌ام شدند و به بهانه خرید هدیه تولد، از من خواستند طلا‌های مغازه را به آن‌ها نشان دهم. دقایقی در مغازه بودند و بعد هم بدون خرید طلا مغازه را ترک کردند. اما بعد از رفتن آن‌ها متوجه سرقت شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ