درحالی دیروز از ۳۰ نفر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شد که چند ابهام بزرگ در خصوص این لیست وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
گل‌محمدی در اولین نشست خبری فصل پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه پرسپولیس بود.
پیشامدهای چند روز آینده پرسپولیس ممکن است هواداران این تیم را شگفت‌زده کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
سرمربی پرتغالی استقلال استفاده بهتر پرسپولیس از شانس‌ها را دلیل پیروزی این تیم عنوان کرد.
بهروز عطایی در یک نشست مطبوعاتی مفصل به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قبل از جدال حساس با پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل تاخیر در ورود به سالن نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم نتوانست به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر پاسخ مبهمی به سوالاتی که درباره ادامه همکاری‌اش او وجود دارد، داده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری نشست خبری باز هم پاسخگوی سوالات باقی مانده بود. مصاحبه‌ای که تنش‌هایی در میان آن رخ داد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با اتخاذ سیاست همیشگی‌اش سوالات خبرنگاران را با ظرافتی خاص پاسخ داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از سوالات شیطنت آمیز خبرنگار بی بی سی گفت: چرا از گرت ساوت گیت در مورد
چهارمین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر شنبه (۲۸آبان ۱۴۰۱) زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. سید حسین حسینی و وحید امیری بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
سومین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر جمعه (۲۷ آبان ۱۴۰۱) زیر نظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. «کریم انصاری فرد» و «مرتضی پورعلی گنجی» بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید با اینکه در جریان جام جهانی از سوالات درباره حقوق بشر طفره نخواهد رفت اما تمرکز اصلی او و تیمش پیروزی در مسابقات است.
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
سرمربی تیم ملی امروز بعد از تمرین، در نشست خبری پذیرای اصحاب رسانه خواهد بود تا پیش از حضور در قطر به سوالات آنها پاسخ دهد.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی مفصل با بی بی سی به سوالات مختلفی پیرامون شرایط ملی پوشان و جام جهانی پاسخ داده است.
حتی حرفهای تمجیدآمیز ساکت الهامی هم باعث نشد تا خبرنگاران تبریزی از سوالات تند و تیز خود کنار بکشند.
مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان شرکت کرد و پاسخگوس سوالات خبرانگاران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ