نشریه آلمانی از تغییر گسترده در لیست بازیکنان لورکوزن با تغییر سرمربی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
سردار قاآنی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است گفت: شهید سلیمانی الگوی برجسته رفتار انسانی در خارج از مرز‌ها بود که اقدامات معنوی وی به صورت دامنه دار در جبهه‌ی مقاومت نمایان شد.
فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور نقل و انتقالات در مورد آینده سردار آزمون خبر داده است.
خرید جدید لورکوزن زودتر از موعد مقرر تمرینات آماده سازی برای فصل آینده بوندسلیگا را شروع کرد.
سردار آزمون در برنامه فوتبال‌ برتر در پیشبینی قهرمان آینده لیگ، از پرسپولیس به عنوان شانس اول قهرمانی نام برد.
فصل آینده بوندسلیگا شاهد حضور بازیکنان زیادی خواهد بود که اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه خواهند کرد.
ژاپی آلونسو در فصل آینده نیز در بوندسلیگا خواهد بود اما به احتمال زیاد او در پایان قراردادش آلمان را ترک خواهد کرد.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد سردار آزمون و لئاندرو پاردس گزینه‌های تقویت باشگاه فنرباغچه برای فصل آینده محسوب می‌شوند.
یک رسانه ترکیه‌ای مدعی شد سردار آزمون و لئاندرو پاردس گزینه‌های تقویت باشگاه فنرباغچه برای فصل آینده محسوب می‌شوند.
بر اساس ادعای رسانه ها مذاکرات مارسی با سردار آزمون به زودی آغاز خواهد شد.
همچنان بحث و گمانه‌زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می‌شود.
همچنان بحث و گمانه زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می شود.
سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.
به گفته سردار تنگسیری، شناور‌های شهید مهدوی و شهید رودکی تجربه موفق ورود به این عرصه و ساخت شناور‌هایی برای ارتقای توان دریاروی طولانی است که نسل‌های جدیدتر شناور‌هایی با قابلیت‌های بیشتر را در آینده نیز شاهد خواهید بود.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
پدر سردار آزمون پس از بازی تیم‌های سریک و پیکان در فینال لیگ برتر والیبال بانوان مصاحبه تندی انجام داد. او در این مصاحبه تهدید کرد که از فصل آینده در این رقابت‌ها تیمداری نخواهد کرد.
سردار باقری با اشاره به وضعیت قدرت دفاعی کشور در روز‌های آغازین انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوران کمتر از پنج درصد تجهیزات ما در داخل تولید می‌شد؛ اما امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از ۹۰ درصد محصولات مورد نیاز را خودش تولید می‌کند و تجهیزات دفاعی ما درخواست‌کنندگان فراوانی پیدا کرده است.
با وجود قرارداد بلندمدت سردار آزمون با لورکوزن، این بازیکن به سوژه وبسایت روسی اسپورتس در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شد.
با وجود قرارداد بلندمدت سردار آزمون با لورکوزن، این بازیکن به سوژه وبسایت روسی اسپورتس در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
مایکل موریرا یکی از دستیاران کارلوس کی روش که برای زیر نظر گرفتن و تمرین دادن سردار آزمون راهی خارج از کشور شده است، هفته آینده به تهران بر می گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ