بارسلونا قراردادی را با شرکتی مکزیکی به امضا رساند تا بار دیگر اهرم مالی جدیدی را فعال کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی باشگاه روستوف روسیه به خبر امضای قرارداد با محمد محبی واکنش نشان داد.
وزیر نفت با اشاره به هدف‌گذاری برای جذب ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌ در صنعت نفت ایران طی هشت سال آینده، گفت: در ۲۰ ماه گذشته، ۴۰ میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی امضا کردیم.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود چند بار با سوال درباره آینده کریم بنزما روبرو شد، اما در جواب تاکید کرد، ستاره رئال هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.
درخشش مایک مانیان، دروازه‌بان فرانسوی، باعث شده که میلان به دنبال امضای قرارداد جدیدی با او باشد.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
یک هافبک نفوذی ازبکستانی با سفر به آبادان در آستانه امضای قرارداد با صنعت نفت قرار دارد.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
طبق اعلام یک رسانه اسپانیایی، مهاجم مدنظر باشگاه فولاد خوزستان امروز تستهای پزشکی را پشت سر می‌گذارد و قراردادش را امضا می‌کند.
مدیران النصر امیدوار هستند که بتوانند روز اول ژانویه با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، قراردادی امضا کنند.
سرمربی تیم فوتسال واین‌آلبالی اسپانیا گفت: می‌دانستیم فرایند امضای قرارداد با سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی ایران پیچیده است.
در آمریکا ادعا می کنند که لیونل مسی پس از اتمام قراردادش با پی اس جی با اینتر میامی قرارداد امضا خواهد کرد و گزینه بازگشت او به بارسلونا منتفی است.
نوها لمینا، مهاجم 17 ساله و فرانسوی، اولین قرارداد حرفه ای خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه سال و تا ژوئن 2025 امضا کرد.
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با «شیخ دیاباته» گفت: بهترین بازیکنان داخلی را جذب کردیم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود.
تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با شیخ دیاباته همچنان ادامه دارد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
ارز همراه حجاج ۵۰۰ یورو شد
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
حتی مدیران این باشگاه در انتظار عقد قرارداد رسمی با این بازیکن بودند و عکاس مخصوص باشگاه هم به ساختمان سرخ‌ها فرا خوانده شد اما گفته شد وعده یک تاجر استقلالی همه چیز را عقب انداخت
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ