در روز سوم مسابقات جهانى كشتى آزاد، شاگردان پژمان درستكار در پنج وزن به مصاف رقباى خود مى روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
ناهید کیانی با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی صعود کرد تا کاروان ایران در آستانه کسب پنجمین طلای خود باشد.
ناهید کیانی با برتری مقابل رقیب چینی خود به دیدار نهایی صعود کرد تا کاروان ایران در آستانه کسب پنجمین طلای خود باشد.
آناهیتا توکلی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به عنوان اولین تکواندوکار زن و اولین بانوی کاروان علمداران در فینال در آستانه کسب مدال طلا قرار دارد.
آناهیتا توکلی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به عنوان اولین تکواندوکار زن و اولین بانوی کاروان علمداران در فینال در آستانه کسب مدال طلا قرار دارد.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تجربه بسیار خوبی در این فصل به دست آورد و جام‌های قهرمانی را درو کرد.
ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران به فینال مسابقات تکواندو قهرمانی جهان صعود کرد.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
ورزشکار خوزستان در رقابت های دو و میدانی پیوند اعضاء جهان به چهار مدال رسید.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
مسابقات نهایی پنج وزن دوم کشتی آزاد امیدهای جهانی در حالی امروز پیگیری می‌شود که نمایندگان ایران در سه وزن به فینال راه یافتند و مبارزات حساسی را پیش رو دارند.
آزادکاران پنج وزن دوم کشورمان از امروز در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امید) در اسپانیا به میدان خواهند رفت.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
در ادامه رقابتهای موی قهرمانی جوانان سه نماینده دیگر کشورمان به مبارزه پایانی راه پیدا کردند تا جمع فینالیست های ایران به عدد هفت برسد.
ورزشكاران ايرانى در روز نهم بازى هاى كشورهاى اسلامى در شش رشته به مصاف رقباى خود مى روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ