در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران قطری پی‌اس‌جی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به پارک دو پرنس برای تماشای بازی نخست لیگ برابر لوریان منع کنند!
تلاش پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن جانشین کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، رسما آغاز شده است و او دیگر ستاره اصلی این تیم نیست.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاری نکردم که بخواهد در فصل پیش رو فشاری روی من باشد.
رئال مادرید اغلب از خریدهای اسپانیایی خود خاطرات خوشی ندارد و به همین دلیل فشار روی خوسلو و فران گارسیا در فصل پیش رو مضاعف خواهد بود.
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پس از کنار رفتن از لیگ اروپا تنها دو مسابقه از سری A را تا پایان فصل پیش رو دارد.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
مدافع گل گهر سیرجان می گوید در تلاش هستند جایگاه چهارمی را پس بگیرند.
آنتوان گریزمان معتقد است اتلتیکو این توان را دارد تا فردا در نوکمپ بارسلونا را شکست دهد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
سروش رفیعی می‌گوید پیروزی برابر سپاهان نقطه مثبتی برای پرسپولیس بوده تا با روحیه بهتری در مسابقات لیگ حاضر شوند.
سرمربی هوادار می‌گوید برای عذرخواهی بابت سوء تفاهمی که با محمد ربیعی به وجود آمد در کنفرانس خبری حضور یافته است.
دروازه‌بان با تجربه نفت مسجدسلیمان می‌گوید نا امید نیستند و به سقوط فکر نمی‌کنند.
سرمربی تیم لیگ برتری قندکاترین آمل گفت: با پیروزی مهمی که تیمش درهفته بیست دوم مسابقات لیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور کسب کرده تا حدودی فشار از روی بازیکنان وهمچنین کادر فنی تیم برداشته شد.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
خسه، بازیکن سابق رئال، درک نمی کند چرا امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، به کیلیان امباپه توصیه کرد راهی رئال نشود و در پاریس بماند.
آلبرت بغوزیان، استاد دانشگاه و اقتصاددان گفت: زمانی که بودجه بر اساس درآمد‌های پیش‌بینی‌شده به تصویب می‌رسد به این معنی است که این اطمینان وجود دارد که این درآمد‌ها محقق می‌شوند و اگر می‌بینیم که در بخش درآمد‌های حاصل از گمرک این منابع به دست نیامده به دلیل احتمالاتی است که در سال گذشته از برخی لغو ممنوعیت‌ها داده می‌شد. حتی پیش‌بینی می‌شد آزادسازی واردات خودرو در نیمه ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام گیرد و برای همین دلیل است که منابع حاصل از عوارض گمرک تنها ۳۲ درصد رقم مصوب ۶ ماهه اعلام شده است.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستان، معتقد است که شکست آرژانتین کار را برای این تیم هم سخت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
متهم این پرونده جنایی گفت: از سوالات صاحبکارم متوجه شدم که حبیب ا... مرا لو داده است به همین دلیل سراغ او رفتم و در حالی که به شدت از این رفتار همکارم عصبانی و خشمگین بودم به او اعتراض کردم که چرا این ماجرا را به آقای مهندس گزارش داده است، ولی او در پاسخم گفت: «خوب کاری کردم!» من که توقع شنیدن چنین جوابی را نداشتم در همان حالت خشم، گلویش را گرفتم و فشار دادم که هنوز هم آثارش روی گلوی او وجود دارد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
بایر لورکوزن امروز در یک بازی حساس به مصاف شالکه خواهد رفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر می خواهیم روند نزولی نداشته باشیم بازیکنان باید با اراده بیشتری کار کنند و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ