عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
دروازه بان با تجربه لیگ برتری بعد از نجات از حادثه آتش سوزی مراحل درمانی اش را طی می کند.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
مهدی میرتیموری کارگردان مستند «فوتبال ایرانی» با روایتی از شرایط حضور پنج بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
اگر فکر می کنید هالند در بازی ها خوب است، باید او را در تمرین ببینید
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، اشاره جالبی به شب خواستگاری رفتن می‌کند.
دروازه‌بان سپاهان به انتقاد از رفتار تماشاگران مس کرمان در مسابقه سرنوشت‌ساز این تیم در هفته پایانی پرداخت.
اسطوره فوتبال ایران در یکی، دو ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.
روایتی متفاوت از ترس عجیب یگان‌های نظامی آمریکایی از نیروی دریایی سپاه را در مستند سلاح ایرانی مشاهده می‌کنید.
دیوید ژینولا، ستاره سابق فوتبال فرانسه، از حمله قلبی که در جریان دیدار خیریه برایش دردسرساز شده بود صحبت کرده است.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
وقتی به پرسپولیس آمدم پیامهای زیادی را در دایرکت اینستاگرام گرفتم که اغلب مربوط به درخواستهای هواداران پرسپولیس بود.
ارسلان دلاوری، بازیکن تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی با استقلال ملاثانی توضیحاتی ارائه کرد.
جوردی آمات، بازیکن سابق لالیگا و لیگ برتر انگلیس، حالا مشغول وظایفش به عنوان شاهزاده اندونزی است.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می‌گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
شایعات و افسانه‌های بسیاری در طول سال‌ها درباره او مطرح شده مثل اینکه از ایران اخراج شده بود، شکنجه شده بود اینکه مدارک خودش را گم کرده بود و عجیب‌تر از همه اینکه مادرش یک پرستار انگلیسی بوده است!
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.
در مورد حضور شیر در صحرای کربلا در برخی منابع شیعی روایتی نقل شده است که البته به هیچ وجه معتبر نیست و بسیاری از مفسران و فقها آن را نادرست می دانند اما به هر حال، همین داستان داخل ادبیات و هنر عاشورایی شده و به تعزیه وارد می شود.
ساخته مارتین اسکورسیزی، روایتی از زندگی هاوارد هیوز است که با ساخت هواپیمای مشهور هیوز اچ-۴ هرکولس نام خود را در تاریخ صنعت هوانوردی ثبت کرد؛ کاراکتری که نقشش را لئوناردو دیکاپریو با تبحر بازی کرده و تصویری باورپذیر و بسیار نزدیک نسبت به این شخص را ارائه کرده است، اما فیلم تنها به بازی درخشان دیکاپریو خلاصه نمی‌شود...
ساخته جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام نوشته دانا تارت برنده جایزه پولیتزر، روایتی تکاندهنده دارد که اگرچه نسخه بصری قابل قبولی دارد اما همچون بسیاری از فیلم‌های متکی بر فیلمنامه اقتباسی، فیلم به خوبی رمانی که متکی بر ساخته شده، خوب نیست؛ اتفاقی که چندان عجیب نیست و کمتر فیلمی بهتر از رمانی است که بر اساس آن ساخته شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ