بخشی از اظهارات محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مجید انصاری را مشاهده کنید. باهنر در بخشی از این گفت‌وگو گفت: من نماینده مجلسی را می‌شناسم که بعد از دوران نمایندگی‌اش، کارگر پمپ بنزین شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره آخرین وضعیت محمد نادری به عدم وجود قوانین تنظیمی جدید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اشاره کرد.
مرد جوان گفت: باورتان می‌شود اصلاً نفهمیدم چطور یکی از همسایه‌ها معتادم کرد. همسرم از دستم عاصی شده بود. طلاق گرفت و دنبال سرنوشت خودش رفت. بیشتر از پنج شش سال از این وضعیت می‌گذرد و امروز یک معتاد تزریقی و سوهان عمر مادر پیرم شده‌ام.
به نظر می‌رسد یک شنبه عجیب و غریب در انتظار والیبال ایران خواهد بود.
وریا غفوری با انتشار یک استوری، نسبت به وضعیت باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
یک سرباز اوکراینی در حال خوردن پاپ‌کورن در حالی که همه چیز را در روسیه تماشا می کند!
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی مهم امروز به مصاف هلند می‌رود.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
در حالیکه وضعیت آشفته بازار خودرو بر کسی پوشیده نیست اما برخی اظهارات غیرکارشناسی در مناظرات تلویزیونی، تنها به بدتر شدن وضعیت موجود و انتخاب راه‌حل‌های اشتباه می‌انجامد.
وضعیت عمر السومه برای فصل بعد نامشخص است و او احتمالا در یکی از تیم های الاهلی، العربی، الغرافه و الاخدود به میدان خواهد رفت.
تیم خوشه طلایی بازی های خانگی خود را به استادیوم کارگران زنجان منتقل کرده است، در حالی که بعید به نظر می رسد، استادیوم شهید چمران ساوه وضعیت بدتری نیست به این استادیوم داشته باشد!
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
محققان دانشگاه جورجیا تک یک وضعیت کوانتومی جدید در ماده ای عجیب کشف کرده اند. در یک رویداد بی سابقه، محققان متوجه شدند ایجاد میدان مغناطیسی قابلیت رسانایی ماده را یک میلیارد درصد افزایش داد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از بازی با تراکتور یک جلسه هم در زمین چمن تمرین نکرده است.
تصاویری عجیب از حجم ویرانی یک جاده در ترکیه پس از لزله اخیر منتشر شده است.
وضعیت عجیب و غریب هواداران عراقی در حاشیه بازی فینال کشورهای عربی خلیج فارس! ازدحام جمعیت برای تماشای بازی عراق و عمان در ورزشگاه بصره تاکنون یک کشته و ۶۰ مصدوم برجای گذاشته است
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
محمد کامفیروزی برادر محمدعلی کامفیروزی نوشت: بیش از یک هفته است که اجازه تماس تلفنی به برادرم داده نشده، ضمن اینکه او از ابتدای دستگیری (۱۷ روز) امکان ملاقات با خانواده و وکلا را نداشته است. قطع تماس تلفنی، در حالی که او تأکید کرده بود هفته‌ای دوبار تماس خواهد داشت و عدم انجام ملاقات حضوری، خانواده را نگران سلامتی او کرده است.
اینجا یکی از ده‌ها پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌هایی است که متجاهر خطاب می‌شوند، متجاهران لامکانی که سال‌هاست خانه‌هایشان را درون کوله‌ای جا داده و شب را زیر سقف آسمان می‌گذرانند، پاتوقی نام آشنا برای رهگذران یکی از محلات قدیمی شرق تهران؛ اینجا معروف به پاتوق اتابک ـ مسگرآباد است.
فدراسیون جودو در رابطه با حضور وحید جدی عضو تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
بخشی از اظهارات محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مجید انصاری را مشاهده کنید.
تیم دورهام که مالکیت آن را یک فوتبالیست سابق نام آشنا بر عهده دارد، دارای وضعیت عجیبی است.
یکی از دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال شده و برگزاری یکی دیگر از مسابقات نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین تصمیمات عجیبی را درباره وضعیت کادرفنی خود اتخاذ می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ