بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اورژانس فارس گفت: اقدامات درمانی مورد نیاز برای مصدومان در محل حادثه انجام شد و ۵ مصدوم جهت اقدامات تکمیلی درمانی به بیمارستان پیوند اعضا و سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
علاوه بر میوه‌های سمی، شیره درخت مانچینیل نیز به همان اندازه خطرناک است. شیره حاوی ترکیبی قوی از ترکیبات سمی است که می‌تواند باعث سوختگی شدید، تاول و حتی آسیب دائمی چشم شود. ایستادن در زیر درخت در هنگام بارندگی می‌تواند منجر به تماس ناشی از قطرات باران با شیره شود و خطر عوارض جانبی را تشدید کند.
در حادثه آتش سوزی در هتلی در مکه، دست کم ۸ زائر عمره از پاکستان جان باختند و ۶ نفر دیگر دچار سوختگی شدند.
سمنان- سرپرست اورژانس سمنان، گفت: تاکنون در حوادث چهارشنبه دو شهروند گرمساری و یک شهروند ایوان‌کی دچار مصدومیت و سوختگی شده اند.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به روند کاهشی تعداد مراجعات در شب چهارشنبه آخر سال گفت: چهار نفر از مصدومان با سوختگی درجه سه، بستری شدند.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
مشهد ـ مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: چهار جوان در حین ساخت مواد آتش زا در بولوار طبرسی شمالی دچار سوختگی شدند.
مدافع داماش برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی و خطر افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، تلاش خود را برای اطفای آن شروع می‌کند که متاسفانه به شدت از ناحیه دست و پا دچار آسیب و سوختگی شده است.
بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
نیتروژن مایع اگر با دقت استفاده قرار نشود، می‌تواند به صدمه شدید پوست در اثر سرما منجر شود که اثری مشابه سوختگی دارد.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه در حادثه معدن در این شهرستان دو نفر جان باختند، گفت: پنج مصدوم دیگر حادثه راهی بیمارستان سوانح سوختگی ساری می‌شوند.
انتقادات شدید عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی از عملکرد اقتصادی دولت ادامه دارد.
در پی انفجار مهیب یک تانکر سوخت در شرق آفریقای جنوبی، شماری از افراد جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر دچار سوختگی شدند.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
در حالیکه مردم در بریتانیا خود را برای وزش باد‌های تند، بارندگی شدید و دمای یخبندان آماده می‌کنند، کارشناسان نسبت به روش‌های صحیح و ایمنی استفاده از لوازم گرم‌کننده‌ای همچون کیسه آب گرم یا پتو‌های برقی هشدار می‌دهند و تاکید دارند که اگر این لوازم، سالم و باکیفیت نباشند می‌توانند مصرف کننده را در معرض خطر سوختگی قرار دهند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
بهبودی ناشی از سوختگی بیش از هر چیزی دیگری به کالری و پروتئین نیاز دارد. شما به مواد مغذی بیشتری نسبت به آن چه که فقط از طریق خوردن خوراکی دریافت می‌کنید، نیاز دارید. اگر چنین باشد، تغذیه با لوله می‌تواند مواد مغذی بیشتری را به بدن برساند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ