چفرین تنها نامزدی بوده که نام خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست یوفا اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون شک کادرفنی یکدست آبیِ تیم استقلال این روز‌ها طرفداران این تیم و البته تیم رقیب را به یاد استقلال دوران قلعه نویی و یا پرسپولیس یحیی گل محمدی می‌اندازد.
دی‌سانتیس در بخشی از این مصاحبه با روزنامه اسرائیل‌هیوم به موضوع ایران پرداخته و ضمن انتقاد از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته که «خوب بودن با ایرانی‌ها جواب نمی‌دهد.»
رئیس جنجالی فوتبال کهگیلویه بدون رقیب جدی ابقا شد
پورتو بدون حضور مهاجم ایرانی‌اش در زمین دیدار مقابل فامالیکائو را آغاز می‌کند.
پژوهشگران به ساخت دارویی نزدیک شده‌اند که به‌زودی رقیب اوزمپیک محبوب و مشهور می‌شود. آزمایش‌های مقدماتی نشان می‌دهد که این دارو هم جلو افزایش وزن را می‌گیرد و هم باعث کاهش آن می‌شود.
اینفانتینو ۵۲ساله بدون رقیب رئیس فیفا ماند
ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران در اسلو و بلگراد با تأکید بر اینکه از جام تختی به چرخه وارد خواهد شد، گفت که از این پس در وزن 77 کیلوگرم مبارزه خواهد کرد
علیرضا سهرابیان برای دومین دوره متوالی توانست به عنوان رییس فدراسیون قایقرانی انتخاب شود.
علیرضا سهرابیان به عنوان تنها کاندیدا در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی برای چهارسال دیگر به عنوان رئیس ین مجموعه ابقاء شد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
باشگاه استقلال بدون این که نامی از تیم رقیب ببرد به سرخپوشان به خاطر منتفع شدن از اشتباه داوری کنایه زد.
باشگاه استقلال بدون این که نامی از تیم رقیب ببرد به سرخپوشان به خاطر منتفع شدن از اشتباه داوری کنایه زد.
تیم نفت مسجدسلیمان در 6 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر، هیچ گلی به ثمر نرسانده است.
مهدی تاج بار دیگر به عنوان نایب رئیس AFC در منطقه آسیای مرکزی انتخاب شد.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در روز توقف تعقیب کنندگان خود در جدول رده بندی لیگ دسته اول، فاصله خود را با نزدیکترین رقیب به ۱۰ امتیاز افزایش داد.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
بدون شک مهم‌ترین مزیت سدان لوکس چانگان لامور نسبت به آریزو ۸ در بازار، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر چری آریزو ۸ را بین ۱۵ هزار و ۳۹۱ دلار تا ۱۸ هزار و ۷۳۴ دلار معادل ۶۱۰ تا ۷۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رساند. اما این قیمت برای چانگان لامور به حدود ۱۲ هزار و ۳۵۴ دلار معادل ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.
مهاجمان داخلی پرسپولیس بدون رقیب هم نمی توانند دل یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورند.
تنها دو نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی کاندیدا شده اند.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ