متس هوملز، ستاره باتجربه دورتموند، روز گذشته دچار مصدومیتی شد که بسیاری را نگران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازی آرسنال و منچستریونایتد حتی در آمریکا هم یک جنگ تمام عیار است.
یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
این ستاره ۵۳ ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. ادوین فان در سار روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آن‌ها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد، اما در وضعیت پایداری قرار داشت.
به گفته متخصصان مصرف زیاد برخی ویتامین‌ها سبب خونریزی می‌شود.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
محققان ایرانی نوعی هیدروژل ابداع کرده اند که برای بند آوردن خونریزی در جراحت های سربازان در میدان جنگ مناسب است. این هیدروژل شفاف نسب به گرما واکنش می دهد و با سرنگ به محل تزریق می شود.
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، متاسفانه اکثریت افراد این تصور اشتباه را دارند که هر خونریزی از دستگاه گوارش تحتانی مربوط به بیماری هموروئید است. علیرغم این‌که بیماری هموروئید بسیار شایع است، ولی نمی‌توان تمام علت‌های خونریزی دستگاه گوارش تحتانی را بیماری هموروئید ربط داد.
رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا 15 امتیاز از دست داده و روند نتایج سینویسی این تیم همچنان ادامه دارد.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
اورژانس کرمان خونریزی مغزی وزیر ورزش را تایید کرد
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
کرمان - رئیس اورژانس کرمان با اشاره به مشاهده علائم خونریزی مغزی در وزیر ورزش در معاینات اولیه گفت: ادامه درمان در کرمان انجام می شود.
رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.
محققان کشور موفق شدند پودرهایی را در راستای بندآوردن خون در اتاق عمل به تولید برسانند که زیست تخریب پذیر بوده و روند بهبودی زخم را سرعت می بخشد.
خشکی بینی، شایع‌ترین علت خونریزی بینی است، اگر ترشحات لیز کننده مخاط بینی، خشک شوند، مخاط ترک بر می‌دارد و دسترسی به شبکه خونی بینی، راحت‌تر می‌شود و خونریزی اتفاق می‌افتد. خشکی هوا به خصوص در فصول سرد سال، شیوع بیشتری دارد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید بندآورنده های خونریزی استخوان با فناوری نانو شدند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: ساخت پودر بند آورنده خونریزی یکی از نمونه‌های همکاری است که میان هلال احمر و شرکت‌های دانش بنیان آغاز شده است.
متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»
درصد بسیار کمی از خونریزی‌های بینی مربوط به بیماری‌های بدخیم است؛ اغلب خون دماغ ها را مربوط به خشکی هوا، انحراف تیغه بینی یا تنفس هوای خشک و سرد است.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
گروهی از محققان ایرانی ماده ای برای قطع کردن خونریزی اعضای داخلی بدن ابداع کرده اند که به سرعت خون را منعقد می کند و قابلیت چسبندگی آن در بافت های مرطوب از بین نمی رود.
ماجرای خونریزی مغزی سرمربی معروف سپاهان
نسخه جدیدی از لپ تاپ MateBook X Pro هوآوی اخیراً عرضه شده است. این عرضه کمی عجیب است؛ زیرا این لپ تاپ در ماه فوریه در رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل MWC 2022 معرفی شده بود. این محصول با برخورداری از تراشه‌های سری Alder Lake P عملکرد چندهسته‌ای بسیار سریع‌تری را نسبت به پیکربندی قبلی ارائه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ