رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش در مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.
کیومرث هاشمی امروز در جلسه هیئت دولت حاضر شد.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، برای تعیین تکلیف نهایی اش در این مسئولیت منتظر اعلام و تایید رسمی رئیس جمهور است.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، بیشتر از گذشته به ترک مسئولیتش نزدیک شده به گونه ای که در مجلس هم استعفای او تایید شده است.
علیرضا سلیمی عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز هیأت‌رئیسه مجلس گفت: با تصمیم هیأت‌رئیسه استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعلام وصول می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی، صعود تیم نوجوانان را تبریک گفت.
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قانون منع عقد قرارداد به دلار و ریال در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست!
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر امور خارجه با حضور در بیمارستان از وزیر ورزش و جوانان که در حادثه سقوط بالگرد در شهرستان «بافت» استان کرمان دچار صدماتی شده است، عیادت کرد.
چند روز پیش بود که هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت دچار سانحه شد و همین اتفاق تلخ باعث فوت اسماعیل احمدی و مجروح شدن چندین نفر از جمله حمید سجادی وزیر ورزش شده است. اما هلیکوپتر Mi-۱۷ که آقای وزیر سوار بر آن بود، چه هلیکوپتری است؟ ساخت کدام کشور است؟ چه قابلیت‌هایی دارد و درچه مواردی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
وزیر بهداشت گفت: چیزی حدود ۳۰ درصد ریه وزیر ورزش دچار صدمه شده و مشکلی که از نظر جسمی برای وزیر ایجاد شده ناشی از ضربه سر و ضایعه قفسه سینه است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
در پی سانحه سقوط یک فروند هلی کوپتر در ورزشگاه بافت یزد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی شد.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
کرمان - وزیر ورزش که در سانحه سقوط بالگرد در کرمان دچار خونریزی مغزی شده به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می شود.
طبق ادعای خبرگزاری نزدیک به دولت، بالگرد حامل وزیر ورزش دچار سانحه هوایی شده است.
در این حادثه 14 تن از جمله وزیر ورزش وجوانان ومدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان دچارمصدومیت و به بیمارستان بافت منتقل شدند.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
رییس کمیته ملی پارالمپیک به انتخاب دو معاون وزیر ورزش به عنوان نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک واکنش نشان داد.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
وزیر ورزش در واکنش به ابهام در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال و احتمال تغییرات برای حضور در جام جهانی گفت: هنوز که اردو شروع نشده است، اجازه بدهید اردو شروع شود تا بعد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ