نسخه جدیدی از لپ تاپ MateBook X Pro هوآوی اخیراً عرضه شده است. این عرضه کمی عجیب است؛ زیرا این لپ تاپ در ماه فوریه در رویداد فناوری کنگره جهانی موبایل MWC 2022 معرفی شده بود. این محصول با برخورداری از تراشه‌های سری Alder Lake P عملکرد چندهسته‌ای بسیار سریع‌تری را نسبت به پیکربندی قبلی ارائه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر در جریان بازی به صورت آنلاین گزارش های خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
در نهایت سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ می‌تواند با رم بیشتر عرضه شود. مدل قبلی این محصول حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم عرضه شد اما احتمال دارد نسخه‌ی جدید با رم ۶۴ گیگابایت نیز دردسترس قرار گیرد.
محصول جدید شیائومی از برند Mijia یک تردمیل هوشمند است که تنها 40 کیلوگرم وزن داشته و همانند یک لپ تاپ به‌طور کامل تا می‌شود.
لپ تاپ ابزاری حیاتی در دنیای امروزی است که آزادی کار، مطالعه و بازی در حال حرکت را برای ما فراهم می‌کند. با وجود برند‌ها و مدل‌های بسیار زیاد لپ تاپ در بازار ایران، انتخاب مناسب می‌تواند کار سختی باشد. در این مقاله به مقایسه و تجزیه و تحلیل بهترین برند‌های لپ تاپ در ایران بر اساس ویژگی‌ها، عملکرد و نظرات کاربران می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید لپ تاپ کمک کنیم.
بسته به رشته کاری یا سلیقه شما در سرگرمی، ممکن است لازم باشد لپ‌تاپ خود را زودتر به روز کنید. در حالی که پیدا کردن یک لپ‌تاپ جدید به خودی خود یک ماجراجویی است، پیدا کردن اینکه با لپ‌تاپ قدیمی خود چه کاری انجام دهید نیز یک چالش است. یادگیری نحوه صحیح دور انداختن رایانه در دراز مدت باعث کاهش استرس و غم و اندوه زیادی می‌شود.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتور‌های دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
هر دو ویندوز و macOS دارای ابزار‌های داخلی برای فشرده‌سازی فایل‌های شما هستند و اگر این کار باعث قطع نشدن آن نشد، تعداد زیادی برنامه شخص ثالث نیز وجود دارند که کار جامع‌تری را انجام می‌دهند.
تبدیل گوشی هوشمند به وب‌کم لزوماً یک قابلیت جدید برای اندروید نیست، اما اولین باری است که سیستم‌عامل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را بدون استفاده از برنامه شخص ثالث به وب‌کم تبدیل کنند.
می‌توان گفت که با درپیش گرفتن راه کار‌هایی می‌توان عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش دهیم که در ادامه به برخی از این راه کار‌ها اشاره خواهیم کرد؛
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
شرکت لنوو در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک لپ تاپ با دونمایشگر رونمایی کرده که «یوگابوک۹i» نام دارد.
به طور کلی و از گذشته تاکنون، پنج نوع مختلف باتری برای لپ تاپ‌ها طراحی و ساخته شده است که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. انواع مختلف باتری‌های لپ تاب عبارتند از:
به طور کلی و از گذشته تاکنون، پنج نوع مختلف باتری برای لپ تاپ‌ها طراحی و ساخته شده است که هریک دارای ویژگی‌های خاصی هستند. انواع مختلف باتری‌های لپ تاب عبارتند از:
شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود
دولت هند اعلام کرد دست اندرکاران صنعت الکترونیک در این کشور توافق کرده اند به طور هماهنگ پورت  شارژ یو اس بی سی برای دستگاه ها از جمله موبایل و لپ تاپ را به کار گیرند.
لنوو درLenovo Tech World ۲۲ خود از یک نوت بوک جدید با صفحه نمایش رول شونده که بصورت عمودی گسترش می یابد، رونمایی کرد.
شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی ۱۶ اینچ جهان را رونمایی کرده است. عمر شارژ این دستگاه ۱۰.۵ ساعت و حافظه آن یک ترابایت است.
براساس پیش نویس قانونی جدید در اتحادیه اروپا دستگاه های هوشمندی که به اینترنت متصل می شوند از لپ تاپ گرفته تا یخچال و اپ موبایل باید برای وجود ریسک های امنیت سایبری ارزیابی شوند.
طبق گزارشی جدید گوگل قصد دارد لپ تاپ «پیکسل بوک» را متوقف کند.
شرکت تایوانی ایسوس لپ تاپ «زن بوک ۱۷ فولد او ال ای دی» با نمایشگر تاشو را با قیمت ۳۴۹۹ دلار معرفی کرده است.
فوجیتسو سبک‌ترین نوت بوک دنیا به نام Lifebook WU-X/G2 را معرفی کرد. این لپ تاپ تنها ۶۳۴ گرم وزن دارد که حتی از وزن آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۶۸۲ گرمی نیز کمتر است.
شرکت دل فناوری جدیدی را به ثبت رسانده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از لپ‌تاپ، گوشی‌های خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ