مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد آذری جهرمی به خبر منتشر شده مبنی بر دعوت علی لاریجانی از وی برای انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
یوسفیان ملا در واکنش به اینکه آیا لاریجانی به اسکاتلند رفت‌وآمد دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر اصلا لاریجانی به اسکاتلند نرفته است، در حقیقت آخرین باری که او به خارج از کشور رفت مربوط به مراسم اربعین سال گذشته است که به کربلا رفت و امسال هم قصد دارد در مراسم اربعین شرکت کند. واقعیت امر این است که لاریجانی قصد سفر به اروپا، حتی کشور‌های خلیج فارس و هیچ کشور همسایه را نداشته و ندارد.
علی مطهری نوشت: از جناب باهنر بعید بود که بگویند اگر کسانی انتخابات را تحریم کنند از نظام خارج شده‌اند
منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به خبر تسنیم درباره لاریجانی می‌گوید: طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه گر هستند یا جاسوس و خائن هستند و خالص نیستند
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
زیباکلام گفت: با توجه به عدم موفقیت دولت رئیسی، خصوصا در حوزه اقتصادی، فکر می‌کنم تعداد افرادی مانند لاریجانی روز به روز افزایش می‌یابد. زیرا این سوال ایجاد می‌شود که یکدست شدن حاکمیت و قوای سه‌گانه که رخ داده است، به کجا رسیده است. در این شرایط نه‌تنها پیشرفت نکرده‌ایم که درنتیجه عملکرد دولت رئیسی یک گام هم به عقب حرکت کرده‌ایم.
علی لاریجانی نوشت: رفع نگرانی از جریان خالص‌سازی؛ ‏خبری درباره‌ی انتخابات مجلس وجود ندارد. بدین وسیله از جریان خالص سازی رفع نگرانی می‌شود و بعید است به این روش‌های برادران بتوان رقابت تصنعی ایجاد کرد. ملک را چاره‌ای دیگر نیاز است.
در روزهای اخیر واکنش های متفاوتی به احتمال تشکیل شورایی با حضور روحانی، خاتمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و علی لاریجانی نشان داده شد. با این حال ابطحی به خراسان گفت: اصل این خبر مبنایی ندارد و کسی از این افراد در جریان این شورا نیست.
علی دایی می‌گوید:«نمی‌شود نقش بلاژویچ در فوتبال ایران را کتمان کرد.»
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
رییس جمهور جمهوری آذربایجان در بیانیه خود، پیش از انجام تحقیقات و روشن شدن ماهیت این حادثه، این اقدام را «تروریستی» خواند و خواستار مجازات افراد مسئول در آن شد.
دفتر علی لاریجانی با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل قول منتشر شده از وی توسط یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
واکنش علی دایی: اینجا ریشه دارم و می‌مانم
مدافع چپ پای نساجی با تمجید از عملکرد تیمش در جدال با تراکتور، ابراز امیدواری کرد برابر پرسپولیس نیز بتوانند نمایش خوبی به جا بگذارند.
همسر و دختر علی دایی ظهر امروز در مسیر فرودگاه دوبی به ایران بازگردانده شدند.
علی دایی درباره پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی توضیحاتی را ارائه کرد.
علی کریمی معتقد است ایران مقابل آمریکا بدشانس بود.
علی ارسلان قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان پیشنهاد تیم ستارگان جهان را برای حضور در مسابقات جام‌جهانی نپذیرفت.
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.
علی دایی کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیخود کردند نام مرا در کارزار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی آورده‌اند.
دفتر علی لاریجانی به انتشار شایعه انتصاب وی به عنوان رییس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا واکنش نشان داد.
دفتر علی لاریجانی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.
در چند روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر اینکه در یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی کشور شهریه دلاری از دانشجویان ایرانی اخذ می‌شود، منتشر شد. همچنین برخی مدعی بودند که این دانشگاه منتسب به فرزندان یکی از سران سابق قوا است؛ ادعایی که سخنگوی وزارت علوم آن را از اساس کذب می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ