معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق را باید عوامل نیابتی بیگانگان در منطقه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز روسی مستقر در سوریه از تلاش گروهک‌های تروریست برای نفوذ در استان‌های حلب و لاذقیه خبر داد.
ستاد کل نیروهای مسلح هشدار داد اگر دولت عراق به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی عمل نکند، عملیات علیه این گروهک‌ها با شدت تکرار می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اگر دولت عراق تا شهریور ماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه این گروهک‌ها را با شدت تکرار می‌کنیم.
رسانه‌های محلی اقلیم کردستان عراق اعلام کردند در پی اختلاف و درگیری مسلحانه گروهک‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی در عراق، یکی از سرکرده‌های اصلی خود را تسلیم نیروهای امنیتی اقلیم کردستان کرده است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر بلژیک با اشاره به روابط تاریخی ۱۳۰ ساله دو کشور، بر توسعه تعاملات و همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف علم و فناوری، صنعت و کشاورزی تاکید کرد.
زمانی که تازه حدود هفت ماه از پیروزی انقلاب گذشته، نظام مستقر نشده، گروه‌های مسلح در غرب کشور و خوزستان و بندر ترکمن آهنگ و جهت تجزیه‌طلبی را شروع کرده‌اند، سفارت امریکا هنوز اشغال نشده! صدام حسین انگیزه و ایده خود برای آغاز جنگ علیه ایران را به روشنی به روایت صلاح عمر العلی بیان کرده است. البته قبل از این تاریخ، صدام در آبان‌ماه ۱۳۵۷، در اوج شکل‌گیری انقلاب در ایران، برادرش برزان تکریتی را به عنوان فرمانده قرارگاه بصره منصوب کرد. ماموریت این قرارگاه، آمادگی امنیتی و اطلاعاتی برای جنگ با ایران بود.
براندازان در حالی در تجمع بروکسل شعار آزادی برای ایران سر می‌دادند که شمار فراوان پرچم گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در این تجمع چهره واقعی اپوزیسیون خارج نشین را برملا کرد.
براندازان در حالی در تجمع بروکسل شعار آزادی برای ایران سر می‌دادند که شمار فراوان پرچم گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در این تجمع چهره واقعی اپوزیسیون خارج نشین را برملا کرد.
روزنامه ایران نوشت: اپوزیسیون «بر نظام» یا «اپوزیسیون معاند» گروه‌هایی هستند که می‌توانند وابسته باشند یا مستقل، خواهان حفظ تمامیت ارضی کشور باشند یا تجزیه‌طلب، اما به هرحال این گروه با زیر سؤال بردن حقانیت و مشروعیت نظام، اساساً به طرق غیرقانونی و براندازانه درصدد سرنگونی حاکمیت هستند.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه از تقویت یگان‌های این نیرو برای جلوگیری از نفوذ تیم‌های تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.
این تصمیمات پس از آن اتخاذ شده است که فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیاتی جدید علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در منطقه کردستان عراق خبر داد.
تلاش گروهک‌های تجزیه طلب برای به آشوب کشیدن جوانرود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرد.
سفیر تهران در بغداد تأکید کرد: «از دولت عراق خواستیم جدول زمانی برای انجام موضوع خلع سلاح معارضان تعیین کند».
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله سپاه به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، گفت: ایران مبتنی بر قوانین بین‌المللی از امنیت خود و شهروندانش دفاع می‌کند.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
دوران برخورد نرم ایران با گروهک‌های تجزیه طلب به پایان رسیده و اقلیم کردستان عراق لازم است به این موضوع توجه کند، کسی که در خانه‌ شیشه‌ای زندگی می‌کند، باید مراقب فرزندان خطاکار خود باشد.
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: اقدام ایران در ضربه‌زدن به مقرهای گروهک‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان عراق متعاقب اقدام‌های رسمی بود که پیشاپیش انجام داده بود.
وزیر اطلاعات با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار «سید حمیدرضا هاشمی»، گفت: گروهک‌های تروریستی به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید.
علت این حملات، تحرکات گروه‌ها و گروهک‌های تجزیه‌طلب در ناآرامی‌های روزهای اخیر در ایران، عبور از مرزها و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌های مرزی اعلام شده است. پیش‌تر و در برهه‌های مختلف نیز مناطقی از اقلیم کردستان عراق هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفته بود.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ