اشکان امینی، برادر مهسا امینی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از شکسته شدن شیشه مزار خواهرش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
نسخه‌ای از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک عرضه خواهد شد که نسبت به شیشه سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر است.
در نمای پشتی، چیز جدیدی که خودنمایی می‌کند، چراغ پشتی است که شبیه به لوگوی داچیا شده است. هر چه به جلو می‌رویم، این چراغ کوچکتر می‌شود. اسپویلر اسپرت بالای شیشه هم در این قسمت خودنمایی می‌کند.
علت نامگذاری برخی از گیاهان مانند پیچ امین الدوله یا گل صدتومنی قصه و تاریخی دارد، اما نام برخی از آن‌ها اصلا مشخص نیست که بر اساس چه معیاری نامگذاری شده‌اند.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
در حالی که ویدئوهای تسخیر سریع و تکان دهنده افغانستان توسط طالبان در سراسر جهان پخش می‌شد، یک منظره آشنا، تصاویر گسترده‌ای از شیوه حمل و نقل مورد علاقه این گروه بود؛ وانت های تویوتا.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
شهر فیروزآباد بزرگ‌ترین تولیدکننده النگوهای شیشه ای در جهان است. ساخت این النگوها فرایندی خطرناک و پر زحمت است و اغلب کارگران فعال در این صنعت درآمد روزانه کمتر از 10 دلار دارند.
ستون B Defender در این فرآیند حفظ می‌شود و برای بخش های ثابت سقف که در آن قسمت بالایی در امتداد درها و شیشه جلو قرار می گیرد نیاز به ساخت قابل توجهی دارد.
سنا GTR از نسخه شهری خود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است که این کاهش وزن به دلیل حذف ایربگ‌ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک‌تر به جای شیشه همچون پلکس گلس ممکن شده است.
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
بسیاری از تصاویر به دست آمده از ترکیه و سوریه که مقیاس عظیم تخریب زمین لرزه را نشان می‌دهد از طریق هواپیما‌های بدون سرنشین تهیه شده است که این کار به امدادگران اورژانس اجازه می‌دهد تصویر واضح‌تری از آنچه اتفاق افتاده است، دریافت کنند.
این کشتی تفریحی لوکس که به طور کامل از شیشه آینه‌ای یک طرفه ساخته می‌شود و تصویر دریا و آسمان را منعکس می‌کند، به عنوان یک طرح مفهومی توسط جوزف فواکیس (Jozeph Foakis) رونمایی شده است.
کارخانه شیر پاستوریزه، به عنوان دومین کارخانه در منطقه۱۸ تهران، باعث شد تا محله شادآباد با ساکنانی که اغلب کارگران این کارخانه بودند متولد شود.
جت جنگنده تی‌اف-اکس دارای رادار AESA، تجهیزات اپترونیک، سامانه های جنگ الکترونیک، کابین شیشه ای و تسلیحات طراحی ترکیه خواهد بود. الگوریتم های یادگیری و هوش مصنوعی نیز به خلبان کمک خواهند کرد.
موجوداتی با پوست شیشه مانند به وفور در سراسر جهان یافت می‌شوند. این موجودات شگفت انگیز و نامرئی، ارواح ملموس دنیای واقعی هستند. از موجودات زیر آب گرفته تا پروانه‌ها و سوسک‌ها در خشکی.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
بر اثر انفجار‌هایی که پس از سقوط پهپاد‌های انتحاری روسیه در کی‌یف رخ داد، شیشه برخی از منازل محل سقوط تخریب و سقف خانه‌ها آسیب دید.
مراسم جشن عروسی دسته جمعی ۵۶ زوج جوان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در غرب کابل برگزار شد.
در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من‌سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی هواداران تیم میزبان شکسته است.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
بدون در‌نظر‌گرفتن کم‌لطفی مسئولان صداوسیما به حضور تماشاگران زن در این بازی که خیلی مختصر به قاب تصویر درآمدند، شیوه فیلم‌برداری این مسابقه هم دوباره جنجالی شد. بازی با مس کرمان که دومین دیدار خانگی استقلال در این فصل محسوب می‌شد، دومین دیدار این تیم پرهوادار بود که با انتخاب زاویه عجیب دوربین توسط کارگردان تلویزیون به نمایش گذاشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ