شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«شب‌های سفید روسیه» از ایام معروف در کشور روسیه است که توریست‌های زیادی به تماشایش می‌آیند؛ شب‌هایی با حدود ۳ ساعت تاریکی! آسمان در این شب‌ها فقط از حدود ۱۱شب تا ۲ بامداد، تاریک می‌شود.
عکاسی در طبیعت بویژه وقتی سوژه ترکیبی از حیوانات و گیاهان باشد در نوع خود کاری بسیار دشوار و زمان بر است... مجموعه ای که مشاهده می کنید، حاصل ساعت ها انتظار و کار دقیق است. فتوشاپی در کار نیست و تمام این تصاویر بخش هایی از تعامل جالب سنجاب ها و پرندگان با گل ها را روایت می کنند.
در حج سال ۱۸۸۰ میلادی یعنی در حدود ۱۴۳ سال پیش یک عکاس از زائران کشور‌های مختلف با لباس سنتی آن‌ها عکس گرفت. این عکس‌ها از کمیاب‌ترین عکس‌های گرفته شده در ایام حج هستند. هر عکس دارای نام کشوری است که صاحب عکس به آن تعلق دارد.
ناصرالدین شاه بدون شک عاشق تصویر خودش بود. او علاوه بر اینکه به عنوان سوژۀ نقاشی در برابر نقاشان ظاهر می‌شد، از یک تکنولوژی تازه‌تر مثل عکاسی هم برای ثبت سیمای خودش استفاده می‌کرد.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
این عکس‌ها را فردریک گادامر، عکاس فرانسوی، در سال ۱۹۲۷ میلادی در سفر به شیراز ثبت کرده است.
عکس‌های به جا مانده از عصمت‌الدوله (دختر ناصرالدین‌شاه) علاقۀ زیاد او به امتحان کردن ژست‌های مختلف را نشان می‌دهند؛ تا جایی که می‌شود به حق او را ملکۀ ژست گرفتن در دربار قاجار نامید!
انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
جغد‌ها پای ثابت فینال عکس‌های کمدی‌اند. از سال ۲۰۱۵ که مسابقه «عکاسی کمدی حیات وحش» راه‌اندازی شد، جغد‌ها هیچوقت صحنه را ترک نکرده‌اند. آن‌ها چه در قالب عکس‌های فردی و چه با عکس‌های دست‌جمعی‌شان همیشه صحنه‌های خنده‌داری را در مقابل دوربین عکاسان رقم زده‌اند.
آنتوان سوروگین معروف به آنتوان خان حدود پنجاه سال در ایران عکاسی کرد. در میان عکس‌هایی که او از افراد ناشناس گرفته است، چهرۀ یک زن بیش از دیگران جلب توجه می‌کند. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).
علاقۀ ناصرالدین شاه قاجار به عکاسی باعث شده بود که او علاوه بر وارد کردن لوازم این هنر نوظهور به ایران، خودش هم سوژۀ عکس‌های زیادی باشد.
تصاویر منتشر شده از عربستان نشان می‌دهد کریس علاوه بر فوتبال در دنیای عکاسی هم هنر‌هایی دارد.
تصویری از گربه‌های شنی عکاسی شده در شمال شرق ایران منتشر شده که با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است. این عکس‌ها را سید بابک موسوی گرفته است. گربهٔ شنی (نام علمی: Felis chaus) گربه‌سانی کوچک است که در مناطق کویری و صحرا زندگی می‌کند.
حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.
یک عکاس حیات وحش تصاویری قابل توجه و نادر از یک پلنگ سیاه و یک پلنگ خالدار گرفته که با هم جفت هستند.
شان اسمیت، خبرنگار عکاس بریتانیایی قبل، در حین و پس از حمله آمریکا به عراق از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در بغداد بود و چندین سال در آنجا حضور داشت. این مجموعه‌ای از کار‌های قدرتمند او در آن دوران حساس است.
عکاس حیات وحش سال توسط موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار شده است. اگر می‌خواهید از نزدیک این تصاویر زیبا و تصاویر دیگر را ببینید، می‌توانید تا ۲ ژوئیه ۲۰۲۳ به دیدن این نمایشگاه در موزه کنزینگتون جنوبی لندن بروید.
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
اندرو مک‌کارتی در صفحه توئیتر خود نوشت: یکی از دقیق‌ترین عکس‌های من از ستاره ما. این کار با استفاده از یک تلسکوپ اصلاح‌شده خاص انجام شد و شامل گرفتن حدود ۷۰ هزار عکس جداگانه بود.
مسابقه عکاسی نجوم بزرگترین مسابقه عکاسی نجومی در جهان است و هر ساله از هزاران عکس از تصویربرداران در سراسر جهان استقبال می‌کند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویر مسحورکننده دیگری از یک جرم آسمانی را به نمایش گذاشته است که مربوط به کهکشان مارپیچی فانتوم است.
حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.
اولین عکاسی که از عزاداری‌های محرم عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است که اصالتا گرجستانی است و طی دوران حکومت ناصرالدین‌شاه به عکاسی از مردم و مشاغل و آداب و مناسک ایرانیان پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ