موجوداتی با پوست شیشه مانند به وفور در سراسر جهان یافت می‌شوند. این موجودات شگفت انگیز و نامرئی، ارواح ملموس دنیای واقعی هستند. از موجودات زیر آب گرفته تا پروانه‌ها و سوسک‌ها در خشکی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت عصر چهارشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی تهران به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.
به دنبال ضرب و جرح یک آمر به معروف در باغ موزه نارنجستان قوام شیراز، عصر چهارشنبه ۱۱ مرداد۱۴۰۲در مقابل این مجموعه تجمع صورت گرفت.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه‌ها و دیگر شخصیت‌ها در مسجد نور برگزار شد.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
مسابقات نمایشی شیرجه خیابانی ظهر پنجشنبه (۱۱ خرداد ۱۴۰۲) در رده‌های مختلف سنی مردان درآدرنالین پارک برگزار شد.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کردستان؛ پیام جلالی؛ مدیرعامل هلال‌احمر کردستان گفت: ساعت ۱۱:۳۰ پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲؛ در جاده کامیاران به سروآباد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون باهم تصادف کردند.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
ناسا ماموریتی برای کشف حقیقت انجام داده است. در مارس ۲۰۰۹، آژانس فضایی کپلر را پرتاب کرد، یک برنامه اکتشاف که برای جستجوی سیارات احتمالی که حیات دارند طراحی شده بود. کپلر تاکنون تقریبا ۴۵۰۰ سیاره را کشف کرده است.
آویتا 11 طراحی آینده نگر و خاصی را ارائه می کند تا به نوعی خود را از دیگر رقبای چینی فاصله دهد. هر چند شباهت هایی به برخی محصولات روز بازار جهانی مانند پورشه قابل احساس است اما به هر ترتیب این طراحی موفق و کاملا مشتری پسند به نظر می رسد.
برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آن‌ها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه دارند. نوچه‌ها هم نوپا‌ها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سر‌ها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
زمین لرزه ویرانگری که ۱۱ روز پیش ترکیه و سوریه را لرزاند ۷.۸ ریشتر قدرت داشت. شدت این زمین‌لرزه به اندازه بود که در کشور‌های دیگر غرب آسیا از جمله سوریه نیز احساس شد.
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتون بم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان عصر جمعه (۱۱ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه صفائیه اصفهان برگزار و با برتری یک بر صفر خاتون بم به پایان رسید.
مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران (۱۱ آذر ۱۴۰۱) به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
در راستای اجرای دستور قضایی، دلاورمردان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نسبت به توقیف یک فروند نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس اقدام کردند.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
تراکتور پس از برد آلومینیوم و صنعت نفت در هفته پنجم و ششم، این هفته هم در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست پرسپولیس را با یک گل شکست دهد تا قرمزپوشان تبریزی با کسب سومین برد متوالی، ۱۱ امتیازی شوند و در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند.
مراسم دیدار صمیمانه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با هیئت علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه کشور ونزوئلا صبح دوشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ در اردوگاه باهنر برگزار شد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه‌بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه‌های سنگین است، در این کشور از ویدیوهای پربازدید روز جمعه ۱۱ شهریور بود. بسیاری از شهروندان مصری تلاش و پشتکار این زن ورزشکار را ستودند، اما برخی از کاربران هم با انتقاد از او، ورزش‌های سنگین را برای سلامت جنین خطرناک دانستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ