نسخه‌ای از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک عرضه خواهد شد که نسبت به شیشه سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
این تصاویر لولای جدید گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند که باعث ازبین‌رفتن شکاف دستگاه در هنگام بسته‌بودن آن می‌شود.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
اپل می‌گوید بیتس استودیو بادز پلاس با هربار شارژ تا ۹ ساعت موسیقی پخش می‌کند و شارژدهی محصول به‌لطف کیس به ۲۷ ساعت می‌رسد. تنها ۵ دقیقه شارژ به شما امکان می‌دهد تا یک ساعت موسیقی گوش دهید و تماس برقرار کنید.
گوشی جدید Black View – بلک ویو BV۹۳۰۰ یک پرچمدار جان سخت است که با قابلیت‌های انقلابی خود محصولی بی‌نظیر به شمار می‌رود.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ۱۵ مورد از جالب ترین گوشی های اندرویدی جدیدی که در ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد. جای سامسونگ در این لیست خالی است!
رجب طیب اردوغان که در مراسم رونمایی از این کشتی شرکت داشت، گفت: کشتی جدید به ترکیه اجازه می‌دهد عملیات‌های نظامی و بشردوستانه را در صورت لزوم در چهار گوشه جهان انجام دهد.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
علاوه بر معرفی روشی بهینه برای تامین محصولات چوبی، استفاده از چنین موادی سبب می‌شود که بخش مهمی از فرصت‌های موجود در گوشه و کنار جنگل‌ها شناسایی شوند.
سری جدید گوشی آیفون ۱۵ پرو با طراحی صفحه نمایش اضافی در پشت را مشاهده کنید.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
در مجموع به نظر می‌رسد اعضای دولت در جزیره‌ای جدا از دریای پرتلاطم این روزهای کشور به سر می‌برند که نه بی‌نظمی در سطوح مختلف را می‌بینند و نه آرزو شدن، داشتن ارزان‌ترین خودروی کشور (یک پراید) را بر جوانان نسل جدید... البته اگر از حق نگذریم، دولت به جای انجام اصلاحات، اقدامات قابل توجه نشر و توزیع اسکناس 100 هزار تومانی با حذف تصویر تخت جمشید را در دستور کار قرار داده ... گویی وزارت اقتصاد تمامی امور را به نحو احسن مدیریت و برنامه‌ریزی کرده و تنها مانده تصویر یکی از المان‌های تاریخی کشور را از سوی یک اسکناس بر دارد!
در مجموع به نظر می‌رسد اعضای دولت در جزیره‌ای جدا از دریای پرتلاطم این روزهای کشور به سر می‌برند که نه بی‌نظمی در سطوح مختلف را می‌بینند و نه آرزو شدن، داشتن ارزان‌ترین خودروی کشور (یک پراید) را بر جوانان نسل جدید... البته اگر از حق نگذریم، دولت به جای انجام اصلاحات، اقدامات قابل توجه نشر و توزیع اسکناس 100 هزار تومانی با حذف تصویر تخت جمشید را در دستور کار قرار داده ... گویی وزارت اقتصاد تمامی امور را به نحو احسن مدیریت و برنامه‌ریزی کرده و تنها مانده تصویر یکی از المان‌های تاریخی کشور را از سوی یک اسکناس بر دارد!
مازیار زارع با بلوز مشکی و نگاه عمیقش به گوشه و کنار زمین سیروس قایقران، یکی از تصاویر جذاب لیگ در سال جدید است.
اخیرا تصاویر رندر جدید و بسیار با کیفیتی از گوشی آینده آیفون SE ۴ به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد به وجود یک نمایشگر بزرگتر اشاره دارد.
تصاویر جدید از فولادشهر نشان می‌دهد که ساپینتو در طول بازی با ذوب‌آهن و از طریق تماس تلفنی، با دستیارانش در ارتباط بوده است.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار تاشو خود به نام گلکسی Z Fold 4 را به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. در ادامه به بررسی مشخصات پرچمدار تاشو جدید سامسونگ می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ