نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند که رأی دادن با مدارک شناسایی جعلی یا متعلق به دیگری جرم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: به منظور تسهیل رأی دادن مردم، مجریان انتخابات باید امکاناتی فراهم کنند تا اقشار مختلف مردم به آسانی در انتخابات شرکت کردند.
جمهوری اسلامی مانند هر نظام سیاسی دیگری، خود را نمایندۀ اکثریت مردم و در نتیجه نظامی قانونی و مشروع می‌داند که اوامرش باید مطاع باشد. شاهد و قرینه‌ای که برای اثبات برخورداری نظام از حمایت اکثریت مردم معمولاً ارائه شده است، حضور بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات مختلف بوده است.
قم- در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه جهانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجید تلخابی به نماینده رژیم صهیونیستی برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون رأی منفی داد.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آن‌ها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می‌شود.
اولین چالش دور دوم برای دو حزب رقیب به توانایی آنها در ایجاد انگیزه برای کسانی که در انتخابات دور اول شرکت کرده بودند، برای بازگشت دوباره به رأی دادن در دور دوم مربوط می شود.
طبق اطلاعات و گزارش ویژه‌ای که در این باره به دست رأی الیوم رسیده است، میخائیل بوگدانوف گفته است که برنده شدن کمال قلیچداراغلو، نامزد اپوزیسیون ترکیه که از حمایت گسترده کشور‌های غربی برخوردار است، منجر به از دست دادن یک میانجی صادق و قابل اعتماد برای روسیه خواهد شد که قادر به ایجاد شرایط امن برای هرگونه گفتگو و مذاکره درباره بحران اوکراین در آینده است.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران پس از گذشت 20 روز رأی به محرومیت ملی پوش والیبال و کشتی داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور رأی بدوی پرونده فرار مالیاتی ۹ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
از میان 386 مربی و کاپیتانی که در انتخاب بهترین‌های سال فیفا حق رأی داشتند، تنها 10 نفر وینیسیوس را در میان سه بازیکن برتر دنیا قرار دادند.
در پرونده فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف با باشگاه استقلال، فیفا به سود بازیکن ازبکستانی رأی داده است.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
پارلمان رژیم صهیونیستی امروز به کابینه «بنیامین نتانیاهو» رأی داد و بر این اساس، وی رسما نخست وزیر این رژیم شد.
کمی کمتر از نیمی از جمعیت آرژانتین در صورت شرکت لیونل مسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آرژانتین آماده رأی دادن به او هستند.
مجلس شورای عمان به تشدید قانون تحریم رژیم صهیونیستی رأی مثبت داد.
تقی آزاد ارمکی، استاد برجسته دانشگاه تهران گفت: جامعه را می‌بندیم، فشار می‌آوریم، کنترلش می‌کنیم و ١٨ میلیون به رئیسی رأی می‌دهند. احمدی نژاد دوره اول روز اول مگر چقدر رأی آورد؟ / منبع: جماران
کاهش سن رأی‌دهندگان به حدود ۱.۴ میلیون جوان حق رأی می‌دهد و تعداد افراد دارای حق رأی را تقریبا ۲.۳ درصد افزایش می‌دهد.
پارلمان عراق امروز با ۲۵۳ نفر تشکیل جلسه داد و به تمام وزرای پیشنهادی نخست‌وزیر جدید رای اعتماد داد.
جلسه پارلمان عراق برای رأی اعتمادبه کابینه نخست‌وزیر جدید دقایقی پیش با حضور ۲۵۳ نماینده آغاز شده و منابع عراقی اسامی وزرای پیشنهادی را اعلام کردند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رأی پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ