آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ویراژ خونبار!/ مادر ثروتمندمان دستفروشی می کند/ پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد/ شکایت خانم دکتر از برادرشوهر به اتهام کودک ربایی/ همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!/ تسویه‌حساب خونین در سفره‌خانه سنتی/ جنایت بعد از جشن تولد!/ قصاص برای قاتل نگهبان کارخانه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
وزیر ورزش ایران و جمهوری آذربایجان در همکاری برای توسعه روابط ورزشی در بخش بانوان و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.
سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد، جنگ در سودان به بی خانمان شدن حدود 2.5 میلیون نفر در سراسر این کشور و پناهنده شدن حدود 550000 سودانی به کشورهای همسایه منجر شده است.
متهم در برخورد ابتدایی با پلیس منکر وارد کردن هر گونه ضربه‌ای به همسایه خود شده و گفت: «روز حادثه باز هم با همسایه‌مان بحثم شد. چند ماه می‌شد که خانه را اجاره کرده بودیم و او بی‌جهت با من درگیر می‌شد. روز حادثه خیلی عصبانی بودم، اما نه چاقویی داشتم و نه هیچ جسم برنده دیگری در دستم بود. من به متوفی ضربه‌ای وارد نکردم و زمانی که او در حال رفتن به آپارتمان خود بود حال مساعدی داشت. نمی‌دانم بعد از آن چه اتفاقی برایش افتاد که موجب مرگ او شد.»
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپولیس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان پیشانی صنعت طیور کشور یاد کرد و گفت: کشورهای همسایه متقاضی مرغ ایران هستند.
گوو، یکی از ثروتمندترین افراد تایوان، با دارایی خالص حدود ۷ میلیارد دلار، در یک لحظه ژئوپلیتیکی پردردسر وارد معرکه می‌شود و پیشنهادش برای از بین بردن سایه رو به رشد درگیری نظامی، گفتگو با همسایه‌ی آن سوی تنگه تایوان است. اما روابط عمیق شخصی و تجاری او با چین می‌تواند او را به یک پیغام‌رسان ناقص تبدیل کند.
وزیر راه و شهرسازی از اعلام آمادگی کشورهای همسایه جنوبی و شمالی برای احداث کریدور شمال به جنوب خبر داد.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل خانه صمت از سهم ۹۳ درصدی کشورهای همسایه در صادرات محصولات کشاورزی، دامی، شیلاتی و غذایی کشور در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.
موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران که به دلیل شخصی صورت گرفت، باز برای الله‌شکور پاشازاده بهانه ایجاد کرد تا علیه ایران سخنانی بی ربط با موضوع بر زبان بیاورد. او گفته که «ایران برادر ما نیست. من بسیار متأسفم که کشور همسایه ما گام‌های خصمانه‌ای علیه کشور ما برمی‌دارد. امروز ۴۰ میلیون آذربایجانی که برادران ما هستند در ایران هستند و زندانی در دست رژیم فارس ایران»!
گودل کنجکاو بود تا ببیند که آیا نسبیت، به ما اجازه سفر در زمان به گذشته را خواهد داد یا خیر. تئوری اینشتین ظاهرا چارچوبی نهایی برای ماهیت فضا و زمان است و تا جایی که ما می‌دانیم، سفر به زمان گذشته را ممنوع می‌داند! در نتیجه گودل به این نتیجه رسید که نظریه نسبیت عام، به‌صورت اتوماتیک، این گزینه را رد خواهد کرد.
وزیر خارجه عراق با بیان اینکه ایران و ترکیه همسایه های مهمی برای کشورش به حساب می آیند، تاکید کرد که نباید از خاک عراق حمله ای به ایران صورت گیرد.
رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی روز پنجشنبه پیگیری می‌شود که به واسطه دیدارهای هفته قبل و نتایج به دست آمده در آن، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتایج داشت.
نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در حاشیه نشست این اتحادیه در کشور الجزایر در گفتگو با شبکه الشرق گفت که ایران همسایه ما است و عربستان همواره برای رسیدن به توافق با ایران دستش به سوی این کشور دراز است؛ توافقی که به موجب آن، آن چه اقدامات بی ثبات کننده ایران در کشور‌های عربی خواند، متوقف شود.
همسایه بی رحم همه را به رگبار بست!
تبریز- فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به ضرورت حفظ امنیت در منطقه گفت: کشورهای همسایه مسائل خود را از طریق گفت‌وگو حل و فصل کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران از پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای همسایه اتفاق بیفتد حتماً پاسخ منطقی و متقابل دریافت خواهند کرد.
درگیری‌های مرزی اخیر در مرز تاجیکستان و قرقیزستان منجر به کشته شدن ۱۰۰ نفر شده است. تنش در مرز این دو کشور همسایه در آسیای مرکزی نشان دهنده آن است که اصطکاک در روابط فیمابین می‌تواند کل منطقه را بی ثبات سازد.
معاون وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه حوادث اخیر عراق این کشور را در آستانه جنگ داخلی قرار داد، از نقش عراق در ایجاد همگرایی بین ایران و عربستان تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ