سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدا تا ۲۸ اردیبهشت امسال به ۲۱.۶ درجه سلسیوس رسید که حدود نیم‌درجه گرم‌تر از نرمال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام سازمان اورژانس، در ۳ ماهه اول امسال، ۱۹۸ نفر بر اثر غرق شدگی در کشور جان باختند.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌های بهاری امسال همچنان ۲۴ درصد کمتر از شرایط «نرمال» است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای بهاری در اکثر نقاط استان طی روزهای چهار شنبه و پنجشنبه( ۱۷ و ۱۸ خرداد) خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از شکل‌گیری جریانات همرفتی و رگبار و رعد و برق بویژه در نیمه شمال و شرق استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند افزایشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: باران‌های بهاری در کشور طی روزهای آینده ادامه دارد.
احد وظیفه، درباره تاثیرات جریان دورپیوند «ال‌نینو» بر شرایط دمایی ایران در تابستان اظهار کرد: جریان «ال‌نینو» در فصل تابستان می‌تواند برای ایران تاثیرات دمایی بگذارد و تاثیری در بارندگی‌ها ندارد چراکه در فصل تابستان بارش باران یک امر طبیعی و معمول نیست و درصد عمده‌ای از بارندگی‌ها در فصل پاییز، زمستان و بهار به‌ویژه نیمه اول بهار رخ می‌دهد.
یک مدل از شکوفه‌های زیبا تپه‌های نزدیک دریاچه السینور در جنوب کالیفرنیا را فرش می‌کند.
پیروزی مقابل نساجی به معنای خوشی مکرر سرمربی باسابقه فولادی‌ها است.
دولت رئیسی در سال جدید نه تنها مسئولیت سنگینی در حوزه‌های مختلف دارد بلکه با مسائلی باید دست وپنجه نرم کند که نوع مدیریت آن‌ها رقم زننده تحولات آتی کشور در سال جاری خواهد بود. مسائلی که از همین آغاز سال جدید کلید خورده و می‌توانند معیاری برای سنجش عیار دولت رئیسی باشند
وقتی هوا گرم‌تر است، بدن شما می‌تواند رطوبت بیشتری را از طریق تعریق از دست بدهد حتی اگر احساس نکنید که عرق می‌کنید. کم‌آبی بدن در صورت شدید شدن می‌تواند خطرات جدی برای سلامتی به‌همراه داشته باشد. کم‌آبی می‌تواند باعث خستگی، کاهش انرژی و سردرد شود. یکی از مزایای نوشیدن آب کافی این است که ممکن است به شما در جلوگیری از پرخوری کمک کند. نوشیدن یک لیوان آب قبل از غذا گاهی اوقات به فرونشاندن برخی از نشانه‌های گرسنگی کمک می‌کند.
ئیس بنیاد شهید و امور با صدور پیامی آغاز سال نو و فرارسیدن ماه ضیافت الله را به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
شاهرود-جفت‌گیری فیروز و ایران بار دیگر امیدها را برای زادآوری یوزپلنگ‌های ایرانی در توران شاهرود افزایش داده تا تعداد توله‌های سایت این زیستکره بعد از توران و آذر، افزایش یابد.
یک آتش‌نشان در آتش‌سوزیِ مجتمع ۱۵۳ خیابان بهارِ تهران به شهادت رسید.
یک آتش‌نشان در آتش‌سوزیِ مجتمع ۱۵۳ خیابان بهارِ تهران به شهادت رسید.
«دیر» در بوشهر ۲۴ درجه و «مهدی شهر» در سمنان منفی 24 درجه شد و بهار و و زمستان امروز در ایران همزمان رقم خورد.
چه اقداماتی برای مقابله با چالش‌های پیش روی جهان عرب صورت گرفته اند؟ من هشدار می‌دهم که منطقه در معرض خطر جدی عقب ماندگی در زمینه توسعه انسانی قرار دارد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعهد به مشتریان در خصوص بهبود کیفیت، طرح تحول کیفی را از بهمن ماه سال گذشته تدوین و از ابتدای امسال اجرایی کرده است.
بهاره رهنما پس ازتوقف سریال خانگی «دختران صفویه»، فیلمنامه «عطرهای خالی» را با مشاوره شادمهر راستین به رشته نگارش درآورد تا این اثر به مرحله ساخت برسد. بهاره رهنما بازیگر ایرانی ؛ کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز تجربه کرده است از جمله ساخت مستند «صدام کن مامان».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ