شاهرود-جفت‌گیری فیروز و ایران بار دیگر امیدها را برای زادآوری یوزپلنگ‌های ایرانی در توران شاهرود افزایش داده تا تعداد توله‌های سایت این زیستکره بعد از توران و آذر، افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قصد سفر به مکانی آفتابی را دارید لوازم ضروری را بسته بندی خواهید کرد: عینک آفتابی، کلاه، بطری آب و کِرِم ضد آفتاب؟
حدادی چندی پیش از چندمین سفر آمریکا برگشت و هنوز نتیجه و ثمره آن سفر به ینگه دنیا و تاثیرش روی رکوردهای حدادی نامشخص است.
به نظر می‌رسد گرمای شدید هوا به زمین چمن نقش‌جهان آسیب رسانده است.
وقتی پوست بدن انسان پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید واکنش نشان می‌دهد و علائمی شبیه خارش، دانه قرمز و سوزش، تاول و ... بروز می‌دهد، آفتاب زدگی یا حساسیت به نور آفتاب اتفاق افتاده است.
النصر عربستان برای برگزاری دو بازی دوستانه بزرگ دیگر راهی ژاپن شده است.
کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.
آفتاب گرفتن در تابستان اگر به صورت اصولی و پس از استفاده از محصولات مراقبتی پوست انجام شود تاثیرات مثبتی برای شما خواهد داشت.
چای سبز غنی از موادی به نام پلی فنُل‌هاست که با خوردن چای از پوست در برابر آسیب دیدگی‌های ناشی از تابش پرتو فرابنفش که عامل آفتاب سوختگی است، محافظت می‌کنند
امارات با افزایش دمای هوا در این کشور دستور العمل جدیدی را وضع کرد که طی آن کار کردن زیر آفتاب سوزان را ممنوع اعلام کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در جشن قهرمانی سه گانه تاریخی نسبت به آب و هوای امروز منچستر واکنشی جالبی نشان داد.
بالاخره آفتاب یک روز درمی‌آید و بعد از سال‌ها خود آقای رویانیان شفاف‌سازی کردند
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
مارک لمون، از موسسه علوم فضایی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «جایی که ما رنگین‌تابی را می‌بینیم، به این معنی است که اندازه ذرات ابر با همسایگان خود در هر قسمت از آن ابر یکسان است.»
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصاویر منتشره از توله‌یوز‌ها (آذر و توران) در پشت‌بام ساختمان، اظهار کرد: وضعیت این توله‌ها بسیار عالی است.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
به طور کلی نیروی انسانی ایران، مخصوصا نیروی کارشناس یا تحصیل‌کرده برای کشور‌های دیگر جذاب شده است، بدین منظور اگر افراد بخواهند کسب و کاری راه بیاندازد، بهترین فرصت این است که از تیمی که با آن کار کرده، با آن آشنایی دارد، ایده را می‌شناسد و از همه مهمتر هزینه‌اش هم به نسبت همتایانش در آن کشور ارزان‌تر است، استفاده کند.
رابطه بیم امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی همواره بر اساس احترام بوده است، هر چند آنها در مقاطعی با هم اختلاف نظر هم داشتند.
نمایی از طلوع آفتاب بر دریاچه طالقان، البرز.
اعضای تیم ملی انگلیس، پیش از آغاز تمرین رسمی، در محوطه هتل محل اقامت خود، تمرینات کششی را برگزار کردند.
نمایشگاه شهرآفتاب با اینکه هنوز تا تکمیل شدن سالن‌های نمایشگاهی اش راه طولانی در پیش دارد، اما سعی می‌کند در صنعت نمایشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد و از سایر رقبا عقب نماند و حالا نیز خیز برداشته تا در ماراتن برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده بتواند میزبان میلیون‌ها بازدید‌کننده باشد.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
طبق مطالعه منتشرشده در سال ۲۰۱۷ قرار گرفتن در معرض نور خورشید بر عملکرد بافت چربی سفید زیر پوستی (scWAT) تاثیر می‌گذارد. این سلول‌های چربی سفید در زیر پوست (به نام چربی زیرپوستی) یا اطراف شکم (معروف به چربی احشایی) یافت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ