سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
یک اشتباه تایپی سبب شده میلیون ها ایمیل ارتش آمریکا که برخی از آنها حاوی اطلاعات بسیار حساس بودند به کشور مالی ارسال شوند.
در حالی مسئولان خبر از امکان واردات میلیون ها خودروی خارجی به کشور می دهند که با گذشت حدود ۶ ماه از ثبت نام برای خرید و البته حدود یک سال از آزادسازی واردات، خبری از خودروهای خارجی نیست.
گواردیولا در سطح بین المللی مشهور است و میلیون ها دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد. سفر او به مصر احتمالاً باعث افزایش بازدید از این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری خواهد شد.
کانادایی ها تاکید می‌کنند که آتش سوزی عمدی بوده و تغییرات آب و هوایی مقصر نیست. این درحالی است که اداره مدیریت منابع طبیعی کانادا تغییرات آب و هوایی را عامل آتش سوزی ها معرفی کرده است.
سازمان ملل هشدار داد که میلیون مین مانع ورود کمک ها به یمن می شود و زندگی یمنی ها را تهدید می کند.
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
منچستریونایتد آماده است 53 میلیون پوند صرف خریدن کیم مین جائه کند. رقم فسخ قرارداد او 40 میلیون پوند است اما یونایتد می‌خواهد بقیه رقبا را از میدان به در کند.
معاون امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: آگاهی‌رسانی خطرات مین و مواد منفجره با همکاری هلال احمر به بیش از دو میلیون نفر از جمعیت متأثر از این آلودگی‌ها صورت گرفته است.
در شرایطی که به آخرین روز از موعد پرداخت مبلغ قرارداد به سرمربی ایتالیایی استقلال می‌رسیم، مدیران باشگاه استقلال موفق به حل این پرونده پرماجرا نشده‌اند.
نماینده دائم سوریه رفتارهای مخرب آمریکا را موجب ایجاد ناامنی و بی ثباتی بین میلیون ها نفر از شهروندان سوری دانست.
توزیع یک اسباب بازی به شکل رئیس جمهور ونزوئلا در بین میلیون ها کودک در مناطق فقیرنشین ونزوئلا بحث برانگیز شده است.
به نظر می رسد هکری شماره موبایل های حدود ۵۰۰ میلیون کاربر واتس اپ را در وب تاریک برای فروش عرضه کرده است که در میان آنها شماره موبایل حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی نیز وجود دارد.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
یوسف موکوکو الگوی میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا در حالیکه فقط ۱۷ سال دارد با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم میکند.
سازمان دیده بان محیط زیست عراق اعلام کرد که حدود ۲۵ میلیون مین در تمام مناطق نوار مرزی عراق و ایران، از فاو در بصره در جنوب عراق تا منطقه خانقین در استان دیالی وجود دارد.
یک فعال سعودی با انتقاد از میزبانی عربستان از خواننده زن لبنانی، تاکید کرد که دولت ریاض میلیون ها دلار پرداخت می کند تا رؤیای این خواننده لبنانی برای هتک حرمت خاک حرمین شریفین محقق شود.
فردا چهارشنبه میلیونها عزادار در سامراء ، در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به سوگ آن حضرت خواهند نشست.
میلیون ها نفر از مردم یمن، صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هشتمین سالروز پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر در راهپیمایی شرکت کردند.
میلیون ها دوستدار اهل بیت در بزرگترین تجمع انسانی در کربلا شرکت کرده اند.
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
استاندار نجف گفت: انتظار میلیون ها زائر را به ویژه از کشورهای همسایه برای مراسم اربعین داریم. هماهنگی با نهادهای امنیتی انجام خواهد شد و طرح امنیتی تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت.
«صادق خان» هشدار داد در صورتی که دولت مداخله نکند، میلیون ها انگلیسی زمستان آتی قادر به تأمین هزینه های گرمایشی و غذا نخواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ