محرابیان وزیر نیرو گفت: ۳۱ میلیون مشترک برق می توانند تا یک ونیم میلیون پاداش به ازای هرماه صرفه جویی دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز مرحله دوم طرح ساماندهی مشاوران املاک در شهر تهران و همزمان در سراسر کشور از ابتدای صبح امروز خبر داد.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه محرم از ۲۷ تیرماه تا جمعه ۶ مردادماه در مشهد مقدس خبر داد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
رشت - مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته در کشور خبر داد و گفت: این طرح از شنبه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: فقط پنج روز تا آغاز اجرای طرح سراسری کاهش مصرف برق خانگی و برخورداری از پاداش‌های بی‌سابقه در صنعت برق باقی مانده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.
جمعیت هلال احمر در حال انجام طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه در مساجد منتخب کشور است. این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
صبح امروز رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی در جاده‌های سراسر کشور اجرا شد و از فردا، ٢۴ اسفند نیز این طرح در جاده‌های سراسر کشور اجرا خواهد شد.
با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان  هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است.
طرح برخورد با سارقان در سراسر کشور با حضور فرمانده انتظامی کل کشور آغاز شد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
با هدف ایجاد بستر خرید اقساطی کالاهای زود مصرف از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اجرای سراسری طرح "کیف پول الماس" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: اجرای طرح پنجره واحد در کشور به صورت سراسری آغاز شده است.
همراه اول با هدف همراهی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، طرح قرعه‌کشی جام‌جهانی خود را با فراخوان سراسری آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ