مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام قاطع سازمان بهزیستی نشان داد این سازمان برای مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست با کسی تعارف و مماشات ندارد.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: انتظار مردم از سازمان بازرسی، برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه خودروسازی خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گران فروشی آن برخورد می‌شود.
رئیس سازمان حمایت گفت: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت تمکین کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.
رئیس سازمان حمایت گفت: خودروسازان مونتاژی باید از قیمت‌های جدید مصوب شورای رقابت تمکین کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد تعزیراتی خواهد شد.
سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان ضمن هشدار در مورد فروش خودرو خارج از ضوابط ابلاغی به صورت تعهدی امانی و... تاکید کرد که با قیمت سازی جهت ایجاد بازار کاذب برخورد می کند.
دولت چین برخلاف رویکرد خصمانه کاخ سفید، با شرکت‌های تراشه سازی که کمک مالی از داخل خاک ایالات متحده دریافت کنند، برخورد نکرده و آنها را تعطیل نمی‌کند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برابر هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی با افرادی که سازه های ناایمنی می سازند برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه برخورد با مفسدان اقتصادی بی‌سابقه و بدون جنجال و هیاهو بوده است.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صحبت‌های تیمارگر پیروز در مورد میزان حقوقش را تکذیب می‌کنیم و از این به بعد هر کسی که دستاوردهای محیط زیست را مصادره کند با آن برخورد می‌کنیم.
سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
معاون سازمان امور مالیاتی از برخورد قضایی با تمامی مودیانی که از حساب، کارت بانکی یا دستگاه کارت‌خوان دیگری برای کتمان درآمد یا اجتناب از پرداخت مالیات استفاده کنند، خبر داد.
از چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که خودروهای مونتاژی ایران گرانتر از قیمت جهانی فروخته میشوند که پی گیری ها حکایت از آن دارد که سازمان حمایت در صورت دریافت شکایت، با تخلفات برخورد می کند.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
سازمان بورس به دلیل ایجاد اختلافات مالی در «کارگزاری تدبیرگر سرمایه» تمامی عملیات کارگزاری مذکور را تحت نظارت مستقیم خود گرفت.
باشگاه استقلال از برخورد شبکه سه سیما گلایه کرد و این نحوه برخورد را «توهین» دانست.
سازمان تنظیم مقررات هوانوردی غیرنظامی آمریکا تأئید کرد که درحادثه برخورد ۲ هواپیما در کالیفرنیا آمریکا، دست‌کم ۲ نفر کشته شدند.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان ( عج) در سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران و قاچاقچیان پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در سراسر کشور را تشریح کرد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ