طرح برخورد با سارقان در سراسر کشور با حضور فرمانده انتظامی کل کشور آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد از آغاز طرح برخورد با تخلفات خودروهای حادثه‌ساز از جمله توقف نامتعارف خودروها در معابر شهری خبر داد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز ۱۶ خرداد آغاز شد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد.
فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی ۲۳۰ متهم خبر داد خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
معاون صنایع وزیر صمت از اجرای طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سطح بازار از ۱۶ خرداد خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲۳۰ متهم با اجرای طرح تشدید برخورد با سارقین خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با مخدوشی پلاک در خودروها خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف، از شنبه آینده در شهر تهران خبر داد.
طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف به ویژه طرح پلاک، از شنبه آینده در شهر تهران اجرا می‌شود.
طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف به ویژه طرح پلاک، از شنبه آینده در شهر تهران اجرا می‌شود.
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
در ماه‌های اخیر نیز موضوع تدوین طرح جدیدی در این زمینه موضوعی داغ میان مجلس و دولت بوده است. با این تفاسیر، حالا که برخورد با بدحجابی و کشف حجاب بُعد اجرایی به خود گرفته، در این حوزه همچنان سوالات و ابهاماتی جدی باقی مانده‌اند
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح سارقان، مال خران و همچنین فروشندگان مواد مخدر نیز قرار خواهند داشت.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
افرادی که در معابر و اماکن عمومی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند ۳ جدول مجازات می‌شوند. مطابق ماده ۴ نیز افرادی که در فضای مجازی اقدام به کشف حجاب یا برهنگی کنند، مطابق بند (۴) جدول اعمال قانون می‌شوند.
شهریار- طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران در غرب استان تهران آغاز شد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح برخورد با تاکسی های فاقد برچسب نرخ کرایه در سطح پایتخـت خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: مأموران کلانتری در این طرح پس از کشف سلاح‌های سرد مانند پنجه‌بکس، چاقو، شمشیر، چماق و... از متهمان، آن‌ها را دستگیر و خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ