وزارت‌خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدام تحریک‌آمیز امروز وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی، در تعرض به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه مصر و عربستان در قاهره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر تجارت و صنعت مصر گفت که مصر و عربستان روابط دوجانبه استراتژیک و همکاری اقتصادی در راستای منافع دو کشور دارند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
سلطان هیثم بن طارق به دستور سلطان قابوس مسوولیت کمیته «سند چشم‌انداز عمان ۲۰۴۰» و برنامه‌ریزی برای آینده عمان را برعهده داشت. جوانگرایی یکی از مهم‌ترین شعار‌های او پس از تکیه زدن بر کرسی سلطنت در عمان بود. او پس از ادای سوگند قانونی بر ادامه راه سلطان قابوس به ویژه در سیاست خارجی در حکومت تاکید کرد و در ابتدای حاکمیت خود به قطر، عربستان و بریتانیا سفر کرد. هیثم بن طارق آل سعید یک هفته پیش از سفر به تهران به قاهره، پایتخت مصر نیز سفر کرده بود.
یک دیپلمات پیشین می‌گوید: مصر یکی از کشور‌هایی است که بعد از قطع روابط ایران و عربستان جرات نمی‌کرد با ایران ارتباط برقرار کند، اما امروزه تلاش‌هایی را در برقراری ارتباط انجام می‌دهد.
دست‌کم ده درصد از تیم‌های اولین جام جهانی ۳۲ تیمی از کشورهای عرب زبان خواهد بود.
رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
بدنبال شدت گرفتن تنش‌ها، عربستان و مصر پروازهای خود به سودان را متوقف کردند.
حمود جرمان الاسمری کاردار عربستان سعودی در مصر روز گذشته در مراسم روز جهانی قدس که به همت دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر برگزار شد شرکت کرد.
رئیس جمهور مصر امروز در سفری چند ساعته عازم عربستان سعودی می‌شود.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
ریاست جمهوری مصر به توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور واکنش نشان داد.
کشورهای اردن، مصر، عربستان، قطر، کویت، سلطنت عمان، امارات، ترکیه و الجزایر جنایت اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی ها در نابلس را محکوم کردند.
بر اساس گزارش‌ها، زمین‌لرزه در کشور‌های ترکیه، سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، مصر، عربستان سعودی و بخش‌های از اوکراین و اروپا از جمله یونان، بلغارستان و... به ثبت رسید.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
عربستان و مصر هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان در سوئد را به شدت محکوم کردند.
در این بیانیه با اشاره به اینکه ریاض و قاهره بر لزوم تداوم هماهنگی در راستای حمایت از امنیت کشور‌های عربی تأکید دارند، آمده است: امنیت و ثبات سودان، بخش لاینفک امنیت ماست.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
کالین با بیان اینکه صحنه سیاسی در منطقه خلیج فارس کاملا تغییر یافته است و ما از آن استقبال می‌کنیم، گفت: ائتلاف عربستان، امارات و مصر تنها علیه قطر نبود بلکه علیه ترکیه هم بود، متاسفانه در این مرحله فرصت‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری را از دست دادیم، اما وضعیت اکنون در حال تغییر است.
منابع مصری از برگزاری رزمایشی با عنوان سپر آسمان در این کشور و مشارکت عربستان و پاکستان خبر دادند.
سه کشور عربستان سعودی، مصر و یونان قصد دارند پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی 2030 را ارائه کنند.
سه کشور عربستان سعودی، مصر و یونان قصد دارند پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی 2030 را ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ