مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که درج آگهی یا محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی یا احزاب و گروه‌های سیاسی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه‌های همگانی ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد که مسئولین تیم اتحاد کلباء در درج نام بازیکن ایرانی خود دچار اشتباه شده اند.
با آغاز همکاری بانک ایران زمین با شرکت بورس کالای ایران، نام این بانک در لیست بانک های فعال در فرآیندهای تسویه بر روی سایت شرکت بورس کالای ایران درج شد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی در توئیتی تصریح کرد، مقررات کسب و کارها فقط و فقط پس از درج در درگاه، لازم‌الاجرا خواهد بود.
نماد شرکت گروه مالی شهر در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ضمن انتقاد از عدم درج وضعیت تاهل و تعداد فرزندان برای کارکنان زن در احکام کارگزینی شهرداری، خواستار اصلاح این مسئله در احکام شد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پس از اجرای قانون، در صورت مغایرت اطلاعات بین سکه‌های ثبت شده در سامانه و موجودی مغازه، جرایم قابل توجهی برای فرد متخلف در نظر گرفته می‌شود.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
پارلمان عربی بر ضرورت درج نام شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در لیست تروریسم تاکید کرد و حملات وحشیانه و جنایتکارانه آنان علیه فلسطینیان در نابلس و سرتاسر کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
فصلنامه «سلامت در حوادث و بلایا» متعلق به مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برای درج در اسکوپوس (Scopus) پذیرفته شد.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت و پرچم های ایران اسلامی و عراق در یادمان شهدا در مرکز بغداد همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد ترور فرماندهان مقاومت درج شد.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد که درج کد رهگیری و شناسه لوازم یدکی و قطعات خودرو در فاکتورها، الزامی شده است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی از درج ۳۰ نماد در سامانه پس از درج معاملات خبر داد.
روز پنجشنبه در پی مرگ الیزابت دوم در سن ۹۶ سالگی، بانک انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسکناس‌های فعلی که تصویر علیاحضرت ملکه بر روی آن‌ها نقش بسته همچنان پول رایج قانونی خواهند ماند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست به خبر درج عکس یوز ایرانی بر روی پاکت سیگار واکنش نشان داد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی و چهارمین جلسه خود، موضوع وجوه تخصیصی از محل صندوق توسعه ملی به دستگاه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
سازمان لیگ فدراسیون پالیبال تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پنج حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: طی مرداد ماه جاری ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جان باختند.
به بهانه آغاز فصل ۲۳-۲۰۲۲ در انگلستان،و نگاه اجمالی دیگری به ارلینگ هالند و داروین نونئز و نکاتی در این بین.
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ