تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه آزادکار ایران در پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با برتری مقابل رقبا راهی دیدار فینال شدند.
به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس همیشه با کلیدواژه «تیم صنعتی» رقبا را خطاب قرار داده و تلاش کرده که تیم خود را در موضع ضعف مالی نشان دهد.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
نمایش مطمئن پرسپولیس در استادیوم دستگردی، توانایی شاگردان یحیی گل‌محمدی را یک بار دیگر هم ثابت کرد.
کاهش قیمت خودروها، تحویل در سه ماه اول امسال را ۳۶‌درصد افزایش داده، اما سود تقریبا ۲۵‌درصد کاهش یافته است. از نظر سرمایه‌گذاران، شاید از همه بدتر این باشد که حاشیه عملیاتی که معیار سودآوری شرکت است، از خودروساز‌های اروپایی مثل مرسدس بنز و BMW کمتر شده است. رقبا تاکنون در برابر اقدام تسلا برای کاهش هزینه‌ها مقاومت کرده اند. خودروساز‌های قدیمی نمی‌خواهند به قیمت از دست دادن سود، سهم بازار بیشتری به دست آورند.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
فابریس کامبولیو، مدیر اجرایی برند رنو به خبرنگاران گفت: ما همه مناطق و بازار‌ها را برای ماندن در بازار رقابتی بررسی خواهیم کرد. فروش این برند در سه ماهه اول سال ۹ درصد افزایش یافت که نشان می‌دهد استراتژی تجدید ساختار بر سودآورترین مدل‌ها ممکن است پس از چهار سال کاهش درآمد نتیجه‌بخش باشد، اما کاهش قیمت تسلا زنگ خطری برای رقبا بود.
مکس آلگری خوشبین است یک ماه دیگر 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس را به این تیم برگردانند تا بتوانند برای رتبه دومی با رقبا مبارزه کنند.
سه عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی راه یافتند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
هلند و آرژانتین موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شوند و امروز، انگلیس و فرانسه به مصاف رقبا می روند.
تیم ملی والیبال ساحلی سه ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست هند شد.
هر سه تکواندوکار ایران در روز دوم از رقابتهای قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.
در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، فردا سه شنبه سه نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.
در ادامه رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، فردا سه شنبه سه نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
مراسم قرعه کشی رقابتهای جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان برگزار شد و سه نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
مراسم قرعه کشی رقابتهای جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان برگزار شد و سه نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
در روز سوم مسابقات جهانى كشتى آزاد، شاگردان پژمان درستكار در پنج وزن به مصاف رقباى خود مى روند.
در روز ششم بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى در ٩ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ