انتظار می‌رفت در این هوای سرد و یخبندان توجه و رسیدگی بیشتری به آنان می‌شد؛ حداقل انتظار می‌رفت رئیس قطار با مسافران صحبت می‌کرد و به آنان دلداری می‌داد من حتی با ستاد بحران مشهد هم تماس گرفتم، اما تاکنون هیچ پیشرفت و تسهیل گری حاصل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.
صادق ضیائیان در خصوص تغییرات دمای کشور طی هفته آینده و احتمال گرم‌تر شدن هوا، اظهار کرد: طی هفته آینده دما در کشور بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.
کارشناس ارشد اختر فیزیک و مدرس رسمی انجمن نجوم ایران گفت: تهران از ساعت ۱۰ الی ۱۴ شاهد تابش فرابنفش خورشید خواهد بود و شاخص این میزان به عدد ۱۰ خواهد رسید که این عدد در طول این هفته در شاخص دیده شده و همچنان دیده خواهد شد.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
دفاتر پلیس +۱۰ تهران و مراکز استان‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۱ فعال هستند.
در فاصله چند ساعت مانده تا شروع دربی فینال جام حذفی مردم به شدت از قیمت سرسام‌آور بلیت ناراضی هستند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که ماموران انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
این حادثه در روستای قمیشلو ازتوابع شهر آبگرم رخ داد، مرد ۵۰ ساله حادثه دیده حدود ۱۰ساعت در درون چاه حبس شده بود.
اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۲، شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
سکه امامی تا این ساعت با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می شود که نسبت به اوج قیمتی در روز گذشته ریزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۸ تن از ایشان وخیم است.
بولتن دانشمندان اتمی در پس‌زمینه بحران اوکراین و افزایش هراس‌ها از وقوع جنگ اتمی، با اصلاح مجدد ساعت موسوم به «آخرالزمان»، فاجعه نیمه‌شب را روی تنها ۹۰ ثانیه تنظیم کرد.
استفاده از سلاح هسته‌ای، تغییرات اقلیمی و تهدیدات زیستی از جمله ویروس کرونا از عوامل تاثیرگذار در تعیین زمان این ساعت هستند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱ مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری انجام شده که ۵ مورد از آنها عملیات تیراندازی بوده است.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، مدارس ۱۰ شهرستان استان در روز شنبه (اول بهمن) به صورت غیرحضوری خواهد بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۲۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۹۰ تن از ایشان وخیم است.
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۱۵۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۸۲ تن از ایشان وخیم است.
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ