آنگونه که انتظار می‌رفت سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران انعکاس گسترده‌ای در پایتخت‌های غربی پیدا کرد و برخلاف جو مثبتی که در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی حاکم بود، به سرعت تبدیل به بازی رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌ها از محتوای توافقات شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدادی چندی پیش از چندمین سفر آمریکا برگشت و هنوز نتیجه و ثمره آن سفر به ینگه دنیا و تاثیرش روی رکوردهای حدادی نامشخص است.
واقعیت آن است که سفر در زیر آب بسیار خطرناک است. بازای هر 10 متر سفر زیر سطح اقیانوس فشار به میزان یک اتمسفر افزایش می یابد. اتمسفر واحد اندازه گیری ای است که 14.7 پوند بر اینچ مربع است. در نتیجه، سفر به چلنجر دیپ یا عمیق ‌ترین نقطه‌ جهان می تواند یک وسیله نقلیه دریایی را تحت فشاری قرار دهد که معادل وزن 50 هواپیمای جامبوجت است.
رئیس جمهور پس از بازگشت به تهران از سفر به اندونزی گفت: بیش از ۱۷ سال بود که تعدیل تعرفه ترجیحی در حوزه تجارت بین ایران و اندونزی به نتیجه نرسیده بود که در این سفر به توافق رسیدیم.
متاسفانه پس از سفر آقای علی اکبری به استان، دیگر ابتکار عملی صورت نگرفته است. هر چند استاندار تغییر یافته، اما هنوز ابتکار عملی که بتواند زخم‌ها را مرهم نهد، امید ایجاد کند و فضا را به تدریج آرام کند، رخ نداده است. این روند باعث نوعی از التهاب و عصبانیت در منطقه شده که نتیجه این التهابات به نفع بدخواهان کشور خواهد بود. از سوی دیگر برخی احکام اعدام صادره علیه قاچاقچیان موادمخدر و ... که سال‌ها در نوبت قرار داشتند در این بازه زمانی اجرا شدند که شاید بهتر بود به وقت مناسب‌تری موکول می‌شدند.
لیونل مسی که برای تبلیغ گردشگری عربستان به ریاض رفته، پس از شکست مقابل لوریان، تمرین پی‌اس‌جی را از دست داد. برخی از بازیکنان در اردوی PSG در نتیجه سفر لیونل مسی به عربستان سعودی پس از دیدار یکشنبه مقابل لوریان که با شکست انجام شد، شوکه شده‌اند.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
سرانجام گفتگو‌های ایران و آژانس به منظور پیدا کردن راه‌حلی برای پاسخ دادن به سوال‌های آژانس و همکاری‌های آینده به نتیجه رسیده است.
جولیان آرائوخو، مدافع مکزیکی، فردا برای به اسپانیا سفر می‌کند تا قراردادش را با بارسلونا به امضا برساند.
روزنامه سوری الوطن به نقل از منابع ایرانی مطلع، سفر اخیر امیرعبداللهیان به دمشق و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله بشار اسد را مثبت وجدی و نتیجه بخش توصیف کردند.
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشار‌ها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
گودل کنجکاو بود تا ببیند که آیا نسبیت، به ما اجازه سفر در زمان به گذشته را خواهد داد یا خیر. تئوری اینشتین ظاهرا چارچوبی نهایی برای ماهیت فضا و زمان است و تا جایی که ما می‌دانیم، سفر به زمان گذشته را ممنوع می‌داند! در نتیجه گودل به این نتیجه رسید که نظریه نسبیت عام، به‌صورت اتوماتیک، این گزینه را رد خواهد کرد.
هیئت عمانی که برای مذاکره درباره تمدید آتش بس در یمن به صنعاء سفر کرده بود، پس از گذشت چهار روز بدون اعلام نتیجه ای، این سفر را پایان داد.
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
فدراسیون بسکتبال که از مذاکرات پیشین خود برای مهیا کردن دیدار تدارکاتی تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی به نتیجه نرسید، در تلاش برای مهیا کردن شرایط این دیدارها در ترکیه است.
فدراسیون بسکتبال که از مذاکرات پیشین خود برای مهیا کردن دیدار تدارکاتی تیم ملی پیش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی به نتیجه نرسید، در تلاش برای مهیا کردن شرایط این دیدارها در ترکیه است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی هیأت مذاکره کننده هسته ای را با خودش به آمریکا برد،‌ معنای این کار آن بود که اگر آمریکایی ها به شرایط ایران مخصوصا در حوزه تضمین ها تن می دادند، ایران آمادگی داشت در همین سفر آقای رئیسی به نیویورک مذاکرات به نتیجه نهایی خودش برسد. متأسفانه جنجالی را درست کردند که این جنجال مانع از این اتفاق شد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.
تیم نوجوانان که برای انجام بازی های دوستانه به تاشکند سفر کرده است در اولین بازی دوستانه مقابل ازبکستان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
واکنش نظامی بهت آور و پرهیبت پکن وضعیت عادی تازه‌ای را در شرق آسیا ایجاد کرده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ