در شرایطی که انتظار می‌رفت در جو وحشتناک نقش جهان سپاهان سه امتیاز را کسب کند اما ملوان این تیم را متوقف کرد تا همانند دوره اول لیگ برتر نقش پررنگی در صدرنشینی پرسپولیس ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس محیط‌زیست: در صورت ادامه این وضعیت تا ۵ سال دیگر تالاب انزلی به حوضچه‌های جدا افتاده و کم عمق تبدیل خواهد شد.
ملوان برای جبران شکست خانگی هفته اول کار دشواری دارد و باید در تهران بتواند از استقلال امتیاز بگیرد.
سنگربان سابق سایپا معتقد است در گل‌گهر باید از سوی امیر قلعه‌نویی فرصت بیشتری به او داده می‌شد.
بعد از یک روز بارانی، هوای عالی انزلی همه چیز را برای شروع تمرینات ملوان آماده کرد.
مهدی تارتار ساعاتی بعد از امضای قرارداد با ملوان، پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.
هافبک گیلانی گل گهر بعد از شش سال از این تیم جدا و به ملوان انزلی پیوست.
سوخت‌بران و کولبران بیشترین آمار ابتلا به این بیماری را دارند؛ آن‌ها که از مرز‌های غیررسمی به پاکستان تردد دارند، آنجا توقف می‌کنند، پشه آن‌ها را نیش می‌زند، به روستای‌شان بر می‌گردند و یکی، دو روز بعد با نشانه‌های ابتلا مواجه می‌شوند. مالاریا یک بیماری انگلی است که به‌صورت عفونت حاد با تب‌ولرز و کم‌خونی، بزرگی طحال و... تشخیص داده می‌شود. انگل مالاریا توسط یک تیره از پشه به‌نام آنوفل به انسان منتقل می‌شود.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند چرا که انزلی چی ها قلبا این تیم را دوست دارند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
شیرجه عجیب جردن پیکفورد بعد از شوت بسیار بد جو آلن، بازیکن ولز، که با اختلاف زیاد از بالای دروازه انگلی بیرون رفت خبرساز شده است.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.
انزلی- مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل پرسپولیس شرکت نکرد.
تیم پرسپولیس در حالی از ساعتی بعد به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت که بازیکنان این تیم پس از صرف صبحانه راهی ساحل انزلی شدند و برای دقایقی پیاده‌روی کردند.
رشت- نیروهای آتش نشانی بعد از حدود ۱۵ سال ساعت از شروع آتش سوزی در تالاب انزلی موفق به دسترسی به محل آتش سوزی شدند.
سرمربی استقلال با آرامش ویژه‌ای در تمرین امروز تیم خود حضور یافت و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.
سرمربی استقلال با آرامش ویژه ای در تمرین امروز تیم خود حضور یافت و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.
یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از دریافت گل اول تیمش، با عصبانیت به برانکارد کنار زمین لگد زد. این اقدام با واکنش نیرو‌های امدادی کنار زمین روبه‌رو شد و اعتراض کردند. ساپینتو در زمان به ثمر رسیدن گل ملوان همچنین بطری آب را به زمین کوبید تا حواشی‌اش در نیمه اول کامل شود.
در بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ساپینتو بعد از گل ملوان با مشاهده شادی نیروی هلال احمر در نزدیکی نیمکت تیمش با بطری آب وی را مورد هدف قرار داد که در ادامه تنش شکل گرفت. وی بعد از آن با لگد له برانکارد نیروی هلال احمر ضربه زد که با دخالت نیمکت نشینان ماجرا ختم شد.
کمی دردناک است، ملوان بعد از سال های سال به لیگ برتر بازگشته و حال باید در استادیوم پیر انزلی که نامش شده سیروس قایقران در غیاب تماشاگر! پذیرای استقلال باشد.
قوی های سپید انزلی بعد از چند سال دوری از لیگ برتر امروز با پیکان دیدار می کنند.
امروز مطالبی همچون آیا سرمایه گذاری روی طلا امن و پربازده است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو + پیش بینی صالح آبادی از آینده قیمت دلار، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع، قیمت روز خودرو ۵ تیر ۱۴۰۱ | یک خبر مهم برای واردات خودرو، تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱، احتمالا کدام گروه‌ها مثبت اند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ