درویش، مدیرعامل پرسپولیس جواب ریکاردو ساپینتو که سرخ‌ها را شایسته قهرمانی نمی‌دانست با یک نقل قول از علی پروین داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت واشنگتن همچنان به حمایت از برنامه‌های تروریستی دولت کی‌یف ادامه داده و این کمک و حمایت نظامی تنها به قربانیان و درد و رنج بیشتر منجر خواهد شد.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
در طبیعت برنده و بازنده وجود دارد. برنده‌ها موفق به بقا شده و تولید مثل می‌کنند در حالی که بازنده‌ها عموما می‌میرند. برای به دست آوردن مزیت برندگان ممکن است استراتژی‌هایی را اتخاذ کنند که عنصر "فریبکاری" را نیز شامل می‌شود.
دو سیو نجات‌بخش ادرسون در دقایق پایانی بازی با رئال باعث شد تا سیتی بازنده سانتیاگو برنابئو را ترک نکند.
رئال با قضاوت دانیه اورساتو بیشتر بازنده بود تا برنده و او سه‌شنبه قرار است دیدار برگشت چلسی-رئال را در لندن سوت بزند.
پورتو در شبی که می‌توانست برنده جدال با ژیل ویسنته باشد، در نهایت بازنده بود تا امید برای قهرمانی به حداقل ممکن برسد.
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: مقابل تیم مونته‌نگرو از پیش بازنده نیستیم و می‌جنگیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
جنگ اوکراین بیش از هر پدیده دیگری، وابستگی حکمرانی قاره سبز به آمریکا را آشکار کرد تا جایی‌که هم‌اکنون مقامات و نمایندگان کشورهای اروپایی آشکارا اعتراض می‌کنند که اروپا بازنده این جنگ است.
پیکان بعد از 5 سال مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بازنده نشد تا این طلسم ویژه شکسته شود.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
استرالیا کافیست جای پای خود را سفت کند و از زمین بازنده خارج نشود تا برای دومین بار در تاریخ از گروه صعود کند و دانمارک را به خانه بفرستد
حالا روشنایی از راه رسیده و کی‌روش، مرد بازنده روز نخست، نه‌تن‌ها دوباره برنده شده بلکه بسان شطرنج‌بازی که سربازهایش را به نزدیکی قلعه حریف رسانده، فرصت دارد تا به‌عنوان یک پادشاه فاتح، زمین را ترک کند.
حسن یزدانی که پیش‌از‌این در پنج مسابقه‌اش با دیوید تیلور آمریکایی چهار بار بازنده شده، به اردو دعوت نشده است تا به‌این‌ترتیب داستان حضورش در جام جهانی پیش‌رو منتفی شود.
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
درخشش مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس سه امتیاز مهم را برای این تیم از مسجد سلیمان به همراه داشت تا شاگردان یحیی گل محمدی قافیه را به مدعیان دیگر واگذار نکنند.
تیم فوتبال استقلال تا به حال در تقابل با نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران، بازنده نبوده است.
صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.
صنعت نفت اگر چه در مصاف با پرسپولیس بازنده شد اما تا به این جای کار 4 امتیاز به دست آورده و به نوعی می توان گفت شروعش نا امید کننده نبوده است.
می‌خواهیم شما را با یک هنر دیرینه که به مرور مدرن شده است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با انواع آینه کاری، آینه دکوراتیو، آینه تراش آشنا کنیم، آشنایی به تنهایی برای استفاده از این هنر در طراحی داخلی منزل کافی نیست، برای همین شما را با مزایای این هنر آشنا می‌کنیم تا دکوراسیون برازنده خانه خود را بسازید.
روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند. گفتگوی جذاب با مدیرعامل جم پیلن را در ادامه بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ