وزارت خارجه سودان نقض مصونیت دیپلماتیک سفارت قطر در خارطوم از سوی نیروهای پشتیبانی سریع را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
منابع سودانی از حملات و انفجارهای شدید در خارطوم، حمله نیروهای پشتیبانی سریع به دارفور جنوبی و افزایش تعداد پناهجویان سودانی در چاد و مبتلا شدن بسیاری از آنها به بیماری مالاریا خبر دادند.
فرمانده ارتش سودان به شدت به ژنرال حمیدتی حمله کرد.
صبح امروز هنگام پذیرش مراجعان مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که توسط ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.
روابط ایران و سودان که پس از حمله برخی طیف‌های تندروی اصولگرا به سفارت عربستان قطع شده بود، در آستانه از سر‌گیری قرار دارد.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
سه بازیکن بوشهری خط حمله تیم ملی امیدوارند عکس خود در مراسم قهرمانی کافا را در جام ملت‌ها تکرار کنند.
وزارت خارجه سودان از اقدام نیروهای پشتیبانی سریع در حمله به مراکز دیپلماتیک خبر داد و از جامعه جهانی خواست که کاری انجام دهند.
وزارت خارجه اردن حمله به منزل سفیر این کشور در سودان را محکوم کرد.
وزارت امور خارجه قطر حمله افراد مسلح به ساختمان سفارت این کشور در خارطوم پایتخت سودان و تخریب آن را به شدت محکوم و اعلام کرد در این حمله به دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت آسیبی نرسیده است.
تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و تداوم درگیری‌ها در سودان در سایه پیامدهای حمله تل‌آویو علیه نوار غزه از محورهای صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
گروه هکری آنانیموس سودان مسئولیت حمله سایبری به شرکت برق شهرهای بزرگ رژیم صهیونستی را بر عهده گرفت و از حملات گسترده‌تر سایبری خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گروه هکری «آنانیموس سودان» به پایگاه اینترنتی دولت و اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به شهادت اسیر فلسطینی خضر عدنان خبر دادند.
وزارت کشور سودان از حمله نیروهای واکنش سریع به پنج زندان در ناطق مختلف این کشور از جمله زندان «کوپر» در خارطوم و فراری دادن همه زندانیان خبر داد.
گروه هکری آنانیموس سودان با تایید هک مجدد امروز شماری از سایت‌های مهم در فلسطین اشغالی پیشتر در حساب تلگرامی خود نوید از کار انداختن سرویس‌های دیگر اینترنتی این رژیم را داده بود.
گروه هکری «انانیموس سودان» اعلام کرد، به سایت موساد و سایت تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی حمله هکری کرده و این گروه در کانال تلگرامی خود نوشت، «این حمله مقدمه حمله‌ای بزرگتر است.»
گروه هکری «آنانیموس سودان» سایت سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد.
فرمانده ارتش سودان و فرمانده نیروهای واکنش سریع این کشور یکدیگر را به نقض آتش‌بس و حمله به هیئت‌های نمایندگی خارجی متهم کردند.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز از حمله به کاروان سفارت این کشور در شهر خارطوم واقع در سودان خبر داد.
حمله به کاروان خودرو‌های سفارتی، در کنار سایر حملات قبلی به امدادگران بین‌المللی و همچنین حمله به محل اقامت نماینده اتحادیه اروپا در خارطوم، از وخیم‌تر شدن اوضاع و حرکت به سمت هرج و مرج بیشتر دلالت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ