«لیا هابرمن»، متخصص بازاریابی رسانه‌های دیجیتال، می‌گوید اپلیکیشنی که متا برای رقابت با توییتر درحال توسعه آن بوده است، در مراحل پایانی کار قرار دارد و می‌تواند در انتهای ماه ژوئن میلادی (اواسط تیرماه) منتشر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور حفاظت از حریم خصوصی نروژ اعلام کرد متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) به دلیل نقض حریم خصوصی از ۱۴ آگوست ۲۰۲۳ میلادی به ازای هر روز باید یک میلیون کرون (۹۸ هزار و ۵۰۰ دلار) جریمه بپردازد.
دادگاهی در استرالیا به متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) دستور داده برای جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق یک اپ موبایل ۱۴ میلیون دلار آمریکایی غرامت پرداخت کند.
دادگاهی در استرالیا به متا پلتفرمز (مالک فیس بوک) دستور داده برای جمع آوری اطلاعات کاربران از طریق یک اپ موبایل ۱۴ میلیون دلار آمریکایی غرامت پرداخت کند.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
دو تن از مطرح ترین میلیاردرهای فناوری جهان - ایلان ماسک و مارک زاکربرگ - توافق کردند که در یک مسابقه در قفس با یکدیگر مبارزه کنند.
شرکت متاپلتفرمز مالک فیس بوک، مشاغلی در بخش های مختلف کسب وکار و همچنین واحدهای عملیاتی اش را کاهش داده است.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
مارک زاکربرگ در اولین حضورش در یک رویداد ورزشی در رشته جوجیتسو به مدال طلا دست یافت.
متا پلتفرمز مالک فیس بوک توافق کرده برای تسویه شکایات متعدد ۷۲۵ میلیون دلار غرامت بپردازد.
در یک دادخواست قضائی جدید در آمریکا مارک زاکربرگ و سایت‌های زیرمجموعه شرکت متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به عدم تلاش کافی برای مقابله با سوءاستفاده از زنان و کودکان متهم شده‌اند.
شرکت متا مالک فیس‌بوک روز یکشنبه اعلام کرد در حال آزمایش یک سرویس اشتراک ماهانه به نام متا وریفاید با هزینه ۱۱.۹۹ دلار است.
دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
در یک تغییر شدید دیگر، توییتر اعلام کرده بود که کاربران دیگر نمی‌توانند به فیس‌بوک، اینستاگرام، ماستودون و دیگر پلتفرم‌هایی که شرکت آن‌ها را «ممنوع» توصیف می‌کند، پیوند بزنند. اما این اقدام آنقدر انتقادات فوری را به همراه داشت، حتی از سوی مدافعان گذشته مالک میلیاردر جدید توییتر، که ماسک قول داد بدون نظرسنجی آنلاین از کاربران، دیگر تغییر عمده‌ای در سیاست‌های توییتر ایجاد نکند.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ادغام یک شرکت توسعه دهنده اپ سلامت واقعیت مجازی در فیس بوک را به دادگاه کشانده و پیش بینی می شود مارک زاکربرگ نیز در این دادگاه شهادت دهد.
پس از ناظر مالی روسیه، اکنون وزارت دادگستری روسیه «متا پلتفرمز»، مالک فیس بوک را به دلیل فعالیت های افراطی به فهرست سازمان های افراط گرایانه خود اضافه کرده است.
در ماه اکتبر ۲۰۲۲ شرکت متا اعلام کرد که بیش برنامه هایی مخرب را در اپ استور و پلی‌استور شناسایی کرده است که اطلاعات و پسورد ورودشان به فیس بوک را هدف قرار می‌دهند.
اندی استون، سخنگوی متا پلتفرمز روز سه‌شنبه در توییتی اعلام کرد گزارشی مبنی بر کناره‌گیری مارک زاکربرگ از سمت مدیر اجرایی فیس‌بوک در سال آینده نادرست است.
مقامات ضدانحصار در بریتانیا در روز سه‌شنبه به متا مالک فیس‌بوک دستور دادند پلتفرم انتشار تصاویر متحرک گیفی را به فروش برساند.
مقامات روسیه متا (مالک فیس بوک و اینستاگرام) را به فهرست سازمان های تروریستی و افراطی اضافه کرده اند.
روسیه شرکت «متا» که مالک شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام است را در فهرست سازمان های تروریستی و افراطی قرار داد.
طبق گزارشی جدید مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا پلتفرمز( شرکت مادر فیس بوک) به کارمندانش اعلام کرد به دلیل وضعیت نامشخص اقتصادی  استخدام نیرو و فرایند تغییر ساختار شرکتی متوقف می شود.
متا مالک فیس‌بوک گروهی را که در این شرکت برای بررسی میزان آسیب وارده به جامعه در صورت استفاده از محصولات آن تشکیل شده بود، منحل کرد.
بنیانگذار فیسبوک که از عشق و علاقه خود به مبارزه در رینگ و ام‌ام‌ای گفته بود با یک قهرمان این رشته خشن به تمرین و مبارزه پرداخت.
فیس بوک به تسویه ای با شاکیان یک پرونده مربوط به نشت اطلاعات در رسوایی کمبریج آنالایتیکا دست یافته و به این ترتیب لازم نیست مارک زاکربرگ در دادگاه شهادت دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ