دو سناتور آمریکایی در نامه ای به مالک فیس بوک از دسترسی توسعه دهندگان نرم افزار در چین و روسیه به داده های کاربران آمریکایی سوالاتی پرسیده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد از حضور یا عدم حضور هاشمی‌نسب‌ روی‌نیمکت در دیدار فردای تیمش مقابل اظهار بی اطلاعی کرد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت‌نام محرمانه است.
در حاشیه تمرینات ناپولی یک هوادار با فریاد از ستاره این تیم در مورد رفتن او به یووه سوال کرد که با واکنش او همراه شد.
اینکه بگوییم موقوفات گوهرشاد به آقای علم‌الهدی واگذار شده سخنی اشتباه است دقیق آن است که متولی شرعی و قانونی این موقوفات آقای علم‌الهدی است. در صفحه اینستاگرامی آقای علم‌الهدی به این نکته اشاره‌ای نشده که مقدار موقوفات گوهرشاد و حق‌التولیه‌ای که به او می‌رسد چقدر است؟
پیوستن لوکاس هرناندز به پاری سن ژرمن، هواداران مارسی و پی‌اس‌جی را با شرایطی خاصی روبرو کرده چرا که او در گذشته بارها اعلام کرده که هوادار سرسخت المپیک مارسی است.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص علت بی توجهی معاونین آن وزارتخانه به مطالبات مردم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات نمایندگان از وزرای بهداشت و دادگستری را اعلام وصول کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه کشور آغاز شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سوال نمایندگان از وزرای ارتباطات، ورزش و بهداشت اعلام وصول شد.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
عضو شورای شهر تهران گفت: در خصوص وضعیت حمل و نقل به ویژه ناوگان روزمینی و تأمین تجهیزات، از شهردار تهران سوال پرسیدیم اما هنوز پاسخ داده نشده است.
تاکنون ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ­به صورت شفاف و روشن هرگونه دریافت خودروی خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده‌اند.
ساپینتو در تمرین امروز استقلال گفتگویی کوتاه با ستاره بوشهری خود داشت.
بهداد اقبالی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، به هواداری که در مورد مربی بعدی آبی‌ها سوال کرد، پاسخ جالبی داد.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران گفت که فرصت عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ به پایان برسد.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی به خبرنگاران گفت که فرصت عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی ممکن است در اوایل سال 2024 به پایان برسد.
دو سناتور آمریکایی در نامه‌ای به مدیر عامل تسلا، از وی در مورد به اشتراک گذاری تصاویر حساس ثبت شده توسط دوربین‌های خودروهای مشتریان سوال کردند.
سوال یک نماینده از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره علت رکود پروژه‌های گردشگری اعلام وصول شد.
ستاره کروات رئال مادرید از اینکه هر بار در مورد انتقال احتمالی‌اش به النصر از او سوال می‌کنند، کلافه شده است.
سناتورهای آمریکایی از لایحه حفاظت از داده های آنلاین کاربران منصرف نشده اند. برایان شاتز سناتور هاوایی و ۱۸ سناتور دیگر قانون حفاظت از داده سال ۲۰۱۸ میلادی را دوباره ارائه کردند .
در مجلس نمایندگان مردان همواره باید کت و شلوار پوشیده باشند تا در جلسات کنگره شرکت کنند. فترمن یک کت و شلوار دارد که پیش‌تر در زمان ادای سوگند فرمانداری در سال ۲۰۱۹ میلادی در انظار عمومی پوشیده بود، اما اصرار دارد که اغلب آن را در جشن هالووین می‌پوشد! هودی‌هایی شبیه هودی‌ای که فترمن می‌پوشد در سراسر جهان غرب قیمتی ارزان دارند.
لایحه جدید سنا در نظر دارد تا تحریم‌های انرژی ایران در سال ۱۹۹۶ را دائمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ