شبکه اجتماعی جدید Threads که به‌عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شده است، هیچ کاری برای ترویج «اخبار مهم روز» و سیاست انجام نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد
یک روز بعد از انتشار فیلم فرار مدیر فایزر از پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره واکسن کرونا، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب این فیلم را حذف کردند.
قاضی دیوان عالی برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات درباره شورش حامیان رئیس جمهور سابق این کشور، به چند شبکه‌ اجتماعی برای مسدود کردن ۱۷ حساب کاربری اولتیماتوم داد.
رئیس فدراسیون فوتبال به کار غیر عرفی رئیس فیفا واکنش نشان داد.
درست در روز‌هایی که ایرانی‌ها با مصائب و مشکلات فراوان به شبکه‌های اجتماعی جهانی نظیر اینستاگرام وصل می‌شوند و آینده فعالیت این پلتفرم‌ها به نظر مقام‌های امنیتی وابسته است حساب رئیس جمهور ایران در اینستاگرام تیک آبی تایید گرفت.
سایت دولت در واکنش به انتقادها در مورد تیک آبی پیج اینستاگرام رئیس جمهور نوشت: از ماه ها قبل اقداماتی به منظور تشخیص اصالت انجام دادیم که اخیرا یکی از شبکه های اجتماعی به آن ترتیب اثر داد.
سمنان- رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می‌خواستند از این کاسبان خرید نکنند.
سرمربی سابق تیم تیم ملی با انتشار پست تندی در اینستاگرام به صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص شرط بندی مسابقه فینال جام جهانی فوتبال در فضای مجازی خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
رئیس پلیس فتا از کاهش ۸۰ درصدی کلاهبرداری و برداشت های غیرمجاز با فیلتر واتس‌اپ و اینستاگرام خبر داد و چرایی دستگیر نشدن سلبریتی هایی که اقدام به انتشار اخبار جعلی می کنند را شرح داد.
رئیس پلیس فتا از کاهش ۸۰ درصدی کلاهبرداری و برداشت های غیرمجاز با فیلتر واتس‌اپ و اینستاگرام خبر داد و چرایی دستگیر نشدن سلبریتی هایی که اقدام به انتشار اخبار جعلی می کنند را شرح داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه خبر داد.
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: اینستاگرام با ایرانیان رفتار خصومت‌آمیزی دارد؛ فیلترینگ و محدودسازی این اپلیکیشن را کار بسیار هوشمندانه‌ای می‌دانم.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش کفش ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.
درحالی که با حکم شورای امنیت کشور و اعمال وزارت ارتباطات اینستاگرام فیلتر شده است، اما پیج بسیاری از دستگاه‌های دولتی همچون وزارت کشور، صفحه رئیس جمهور و... در اینستاگرام در حال فعالیت هستند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
پرویز امینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و نوشت: ماجرای تعیین رئیس فدارسیون فوتبال، خیلی قابل تأمل است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ