وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۱ فرد و ۴۵ شرکت را به بهانه ارتباط با بخش‌های پتروشیمی و هواپیماسازی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته فرد اسپناک، فیزیک‌دان و اخترشناس اهل آمریکا، شب‌های گرم تابستان زمان مناسبی برای تماشای طلوع ماه کامل در آسمان شرقی در عرض چند دقیقه پس از غروب خورشید است، اتفاقی که دو بار در ماه اوت رخ می‌دهد.
بوئینگ سی-۱۷ گلوبمستر یک هواپیمای ترابری نظامی بزرگ است که توسط مک دانل داگلاس برای نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) از دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ ساخته شد. در این ویدیو فرود هواپیمای سی-۱۷ در بیابان را نشان میدهد. منبع: چندثانیه
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
اکنون یک مطالعه جدید که در دانشگاه بین‌المللی فلوریدای آمریکا انجام شده نشان می‌دهد که می‌توان جنسیت یک فرد را بر اساس بوی دست او تعیین کرد. تحقیقات بیشتر نشان می‌دهد که دانشمندان حتی می‌توانند با آنالیز بوی انسانی، سن و گروه نژادی یا قومیتی فرد را نیز آشکار کنند.
در بیانیه منتشر شده از سوی پلیس منطقه مکه مکرمه آمده است که در جریان این تیراندازی یک فرد مسلح و یک نگهبان امنیتی کنسولگری آمریکا در جده واقع در غرب عربستان کشته شدند.
آمریکا شرکت‌هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن‌ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری‌های نظامی در اوکراین و آفریقا را هدف گرفته است.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
همزمان با گسترش بحران مواد مخدر در آمریکا، این کشور چینی‌ها را  متهم به تامین یکی از مواد مخدر صنعتی مورد مصرف جوانان آمریکایی کرد.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
الدلیمی در گفتگو با شبکه «العربیه» گفت، آمریکایی‌ها با صدام مذاکره کردند و به او پیشنهاد دادند، فردی را به عنوان معاون رئیس‌جمهوری عراق تعیین کند تا او مشمول عفو شود. بر اساس این شرط، این فرد نباید قدرت‌های معمول یک معاون رئیس‌جمهوری را داشته باشد.
سنگی که تصور می شود یک شهاب سنگ است سقف خانه ای مسکونی در شهر هوپ ول تاون شیپ در ایالت نیوجرسی را سوراخ کرد و کف اتاق خواب فرود آمد.
وزارت خزانه داری آمریکا یک فرد و چند نهاد را با ادعای فعالیت در برنامه ساخت پهپاد در ایران تحریم کرد.
این میلیاردر آمریکایی همچنین افزود: صادقانه ترجیح می‌دهم که یک فرد عادی و نرمال،‌ رئیس جمهوری آمریکا باشد کسیکه عقل سلیم دارد و در میان مردم جایگاهی دارد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز یک فرد و ۶ نهاد مرتبط با ایران را به بهانه‌ای واهی تحریم کرد.
المانیتور نوشت: سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین، جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد، از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که یک فرد ۴۹ ساله در زندان ایالت میزوری با تزریق داروی کُشنده اعدام شده است.
شاگردان لوئیز فن‌خال موفق شدند با برتری قابل توجهی نیمه اول دیدار برابر آمریکا را پشت سر بگذارند.
هفته گذشته، در جلسه شورای حکام پیش‌نویس قطعنامه‌ای انتقادی که از سوی آمریکا و تروئیکای اروپا[آلمان، فرانسه و انگلیس] درباره همکاری‌های ایران با آژانس تهیه شده بود، پس از یک رای‌گیری صادر شد.
یک روزنامه آمریکایی امروز ادعا کرد که آمریکا و اروپا قرار است فردا سقف قیمت نفت روسیه را در رقمی بین ۶۰ تا ۷۰ دلار اعلام کنند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، ۴ نهاد و ۱۰ فرد آمریکایی به لیست تحریم‌های ایران اضافه شدند.
دولت انگلیس در راستای تبعیت از رویکرد خصمانه اتحادیه اروپا و آمریکا علیه تهران و به بهانه های واهی، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه یک فرد و ۴ نهاد حقوقی در ایران خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ