تورم بالا در کشور همراه با افت اقتصاد کلان است. یعنی به طور میانگین در دوران تورم بالا رشد اقتصادی منفی وجود دارد و بر عکس در دورانی که تورم پایین بوده، رشد اقتصادی مطلوب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ به قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
جامعه نیاز به قدرت‌های متکثر دارد. این قدرت‌ها فقط در دولت و حکومت خلاصه نمی‌شود. خبرنگاران یک رکن قدرت عمومی‌اند. فعالان سیاسی، اصحاب علم و اندیشه و دانشگاه و حوزه نیز به همچنان. اینان باید بتوانند «قدرت اجتماعی» تولید کنند و شما با نشست و برخاست دائمی با این‌ها با تعامل و اثربخشی و اثرپذیری از آنان در «تولید قدرت اجتماعی» آنان سهیم می‌شوید. تولیدِ قدرتِ سازمان‌دهی‌شده اجتماعی از سوی اینان برای همه ما و شما مفید است و جامعه را زنده و پویا نگه می‌دارد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید توانمندی و تخصص بانوان در امور مختلف مورد توجه قرار گیرد.
تبریز- فرمانده انتظامی کشور گفت: تبریز قدرت اثرگذاری در کشور دارد و همواره مردم این شهر و استان آذربایجان شرقی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده اند.
محققان دانشگاه تهران از طریق شبیه‌سازی عددی به بررسی رفتار قطره‌های واردشده به دستگاه تنفسی پرداختند.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:مهم‌ترین بخش اقتصادی دولت وزرات صمت است که بالغ بر ۶۵ سهم اقتصادی کشور در این حوزه صنعت معدن و صادرات و واردات از این وزارتخانه اثر پذیری دارد.
تبریز- امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مهمترین هدف‌گذاری آمریکا در جنگ ترکیبی علیه کشورمان، اثرگذاری بر انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی است.
مطهرنیا گفت: سفر امیرعبداللهیان به مسکو و اینکه می‌خواهد دوباره برجام به وسیله روس‌هایی احیا شود که این اتفاق می‌تواند از نظر بازار انرژی برای آن‌ها بحران باشد، نمی‌تواند اثرگذاری معنادار در حوزه عمل داشته باشد.
«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت:بنیاد ملی نخبگان تمام امکانات خود را برای حضور نخبگان در حل مسائل کشور به کار گرفته است،این بنیاد تلاش دارد از این راه اثرگذاری نخبگان در جامعه را حداکثری کند.
روزنامه کیهان نوشت: نه تنها عمر این انقلاب بیش از آنکه تصور می‌کردند بود بلکه روز به روز بر سرعت پیشرفت و اثرگذاری بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم افزوده می‌شد.
معاون بنیاد نخبگان گفت: در راستای افزایش اثرگذاری اجتماع نخبگانی و جریان‏‌سازی در فضای دانشجویی، بنیاد ملی نخبگان مسائل خود را در معرض دریافت ایده‌های اجتماع نخبگانی قرار داده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌ه‎ای مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
در قرعه کشی اخیر یکی از خودروسازان که ۳۹ هزار خودرو عرضه شد ۶.۵ میلیون نفر ثبت نام کردند؛ مساله ای که نشان می دهد این حوزه همچون سالهای گذشته از کمبود خودرو و اثرپذیری از دلار رنج می برد.
مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه انتظار اثرگذاری سامانه مدیریت پنجره واحد زمین بر کاهش جرائم و تخلفات در این حوزه را دارد.
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
رئیس جمهور گفت: با توجه به سوابق طولانی همکاری‌های ایران و ژاپن، ضروری است با یافتن راه‌های ابتکاری از اثرگذاری تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بر روابط دو کشور جلوگیری شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۲۱ شهریور ماه در مرحله داوری مستندات مربوط به «حاکمیت و رهبری» و «اثرگذاری» انجام می شود.
مدیر رصدخانه مهاجرت ایران گفت: ایجاد ظرفیت‌ها و به‌کارگیری سرمایه‌ها مهاجرت را کاهش می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل بازگشت اثرگذاری است.
در هفته امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب به سراغ گروه‌های مردمی رفتیم تا با نحوه فعالیت آنها در این حوزه آشنا شویم.
منابع مطلع آمریکایی می‌گویند سرکرده سازمان تروریستی القاعده در خانه یکی از دستیاران ارشد وزیر امور داخله طالبان هدف قرار گرفت و از موشک «هِل‌فایر» برای این حمله استفاده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ