مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه انتظار اثرگذاری سامانه مدیریت پنجره واحد زمین بر کاهش جرائم و تخلفات در این حوزه را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.
ما جنبه‌های مثبت و اثرگذار ارتباط با افراد جامعه را دست‌کم می‌گیریم
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
مدیر سابق رادیو قرآن گفت: هتک حرمت‌ به قرآن برای کاهش اثرگذاری آن در جوامع و جلوگیری از بیداری مردم جهان است.
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) نقش قدرت نظامی و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در دانستن زبان دنیا را در اتفاق‌های اخیر مثبت و اثرگذار دانست.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید توانمندی و تخصص بانوان در امور مختلف مورد توجه قرار گیرد.
تبریز- فرمانده انتظامی کشور گفت: تبریز قدرت اثرگذاری در کشور دارد و همواره مردم این شهر و استان آذربایجان شرقی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده اند.
محققان دانشگاه تهران از طریق شبیه‌سازی عددی به بررسی رفتار قطره‌های واردشده به دستگاه تنفسی پرداختند.
تبریز- امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مهمترین هدف‌گذاری آمریکا در جنگ ترکیبی علیه کشورمان، اثرگذاری بر انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی است.
مطهرنیا گفت: سفر امیرعبداللهیان به مسکو و اینکه می‌خواهد دوباره برجام به وسیله روس‌هایی احیا شود که این اتفاق می‌تواند از نظر بازار انرژی برای آن‌ها بحران باشد، نمی‌تواند اثرگذاری معنادار در حوزه عمل داشته باشد.
«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
اگر هدف امیر عبداللهیان، از به میان کشیدن بحث توافق بر سر تبادل زندانیان با آمریکا، در قالب همیاری تیم اقتصادی دولت بوده، به جرات می‌توان گفت که مسیر اشتباه بوده است. اقتصاد، پدیده‌ای نیست که با چند پالس دگرگون شود یا تاثیرات عمیقی را تجربه کند. شاید مخابره پالس‌های مثبت، در کاهش نرخ ارز اثرگذار باشد اما بدون تردید، اقتصاد در سطح کلان هوشمندتر و پیچیده‌تر از آن است که با مخابره چند پالس تحولات شگرف را تجربه کند
اگر هدف امیر عبداللهیان، از به میان کشیدن بحث توافق بر سر تبادل زندانیان با آمریکا، در قالب همیاری تیم اقتصادی دولت بوده، به جرات می‌توان گفت که مسیر اشتباه بوده است. اقتصاد، پدیده‌ای نیست که با چند پالس دگرگون شود یا تاثیرات عمیقی را تجربه کند. شاید مخابره پالس‌های مثبت، در کاهش نرخ ارز اثرگذار باشد اما بدون تردید، اقتصاد در سطح کلان هوشمندتر و پیچیده‌تر از آن است که با مخابره چند پالس تحولات شگرف را تجربه کند
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه اثرگذار باشند.
معاون بنیاد نخبگان گفت: در راستای افزایش اثرگذاری اجتماع نخبگانی و جریان‏‌سازی در فضای دانشجویی، بنیاد ملی نخبگان مسائل خود را در معرض دریافت ایده‌های اجتماع نخبگانی قرار داده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
مهدی طارمی با ثبت دو گل و یک اثرگذاری مثبت روی گل سوم پورتو به بروژ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار از سوی یوفا انتخاب شد. عنوان ام وی پی به اوتاویو کاپیتان پورتو رسید و گلر اژدها نیز جایزه کلین‌شیت را دریافت کرد
«واردات روسیه در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته، ۷۰ الی ۸۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. در عین حال، انتظار می‌رود که روسیه در سال ۲۰۲۲، شاهد کاهش ۶ درصدی تولید ناخالص داخلی خود نیز باشد. با این همه، خسارت‌ها در چهارچوب تحریم‌ها علیه روسیه صرفا محدود به این کشور نیستند و واضعان و حامیان این تحریم‌ها نیز آسیب‌های جدی را متحمل می‌شوند.»
رئیس جمهور گفت: با توجه به سوابق طولانی همکاری‌های ایران و ژاپن، ضروری است با یافتن راه‌های ابتکاری از اثرگذاری تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بر روابط دو کشور جلوگیری شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا ۲۱ شهریور ماه در مرحله داوری مستندات مربوط به «حاکمیت و رهبری» و «اثرگذاری» انجام می شود.
مدیر رصدخانه مهاجرت ایران گفت: ایجاد ظرفیت‌ها و به‌کارگیری سرمایه‌ها مهاجرت را کاهش می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل بازگشت اثرگذاری است.
در هفته امر به معروف و نهی از منکر با توجه به ضرورت ترویج عفاف و حجاب به سراغ گروه‌های مردمی رفتیم تا با نحوه فعالیت آنها در این حوزه آشنا شویم.
شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد. در قسمت اول که اکنون تقدیم تان می گردد، یک غذای سریع با ترکیب گوشت چرخ کرده، تخم مرغ و پنیر چدار مشاهده خواهید کرد.
یکی از عواملی که در نوسانات بازارها اثرگذار است، تغییرات نرخ بهره است. این نرخ طی هفته‌های گذشته بیش از یک درصد افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ