رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه شاهد اضافه شدن هوش مصنوعی به فضای سایبری هستیم، گفت: جمع‌بندی سازمان پدافند غیرعامل کشور این است که در سال ۱۴۰۲، هوش مصنوعی وارد دفاع سایبری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از بامداد امروز (چهارشنبه) در خلیج فارس و با تمرکز بر جزیره بوموسی آغاز شده است، انواع سامانه‌ها و تجهیزات بومی و تولید شده در صنایع دفاعی و دانش بنیان کشور به کارگیری شدند.
پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.
سناتورهای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا درباره پتانسیل استفاده مخرب از هوش مصنوعی با تمرکز روی امکان به کارگیری فناوری در حملات بیولوژیکی هشدار دادند.
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به راه اندازی ۵۹ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر همه سراها فعال شوند در برنامه سه‌ساله می‌توانیم بزرگ‌ترین پارک را از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کنیم.
سخنگوی دولت گفت: نگاه حقوقی دولت این است که به کارگیری لطیفی منع قانونی نداشته است.
یک شرکت دانش بنیان با به کارگیری هوش مصنوعی توانسته محصول دانش بنیان «دستیار هوشمند نظارت تصویری» را با قابلیت مانیتورینگ طراحی و راه اندازی کند.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاد نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت:برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاده نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
سخنگوی دبیرخانه مکه مکرمه از بکارگیری هزاران نیروی انسانی برای استقبال از میهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
کاخ سفید  یک جلسه استماع با کارگران برگزار می کند تا تجربیات آنها از فرایند به کارگیری فناوری های خودکار توسط کارفرمایان شان برای نظارت، رصد و ارزیابی را دریابد.
دیوید پیرس از نشریه The Verge می‌گوید: "نتایج جستجوی عادی گوگل تقریباً بلافاصله بارگیری می‌شود. " در بالای آنها، یک مستطیل نارنجی رنگ چشمک می‌زند و می‌درخشد و عبارت "هوش مصنوعی مولد آزمایشی است" را نشان می‌دهد. چند ثانیه بعد، قسمت درخشنده با یک خلاصه تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین می‌شود. چند پاراگراف با جزئیات طعم خوب خمیر ترش، ویژگی‌های پربیوتیک آن و موارد دیگر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: هوش مصنوعی مناسبات را تغییر داده و در مداخلات و تحقیقات توانبخشی تغییرات عمده ای را ایجاد کرده است که باید بتوانیم خود را با آن روزآمد کنیم.
۲۳۳۹ تجهیز و دستگاه آزمایشگاهی کاربردی در توسعه حمل‌ونقل پیشرفته از ۷۶ مجموعه به منظور کمک به فناوران و پژوهشگران این حوزه کمک و صنعت حمل و نقل کشور به اشتراک گذاشته شد.
احسان گنجی کارتونیست روزنامه هم میهن هوش مصنوعی و به کارگیری آن در وسایل مختلف را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امسال براساس رویکرد جدید رئیس هلال احمر، ۲ هزار امدادگر داوطلب به صورت قانومند بکارگیری خواهند شد.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری از بکارگیری تمام ظرفیت‌های گمرک در راستای تحقق شعار سال در حوزه گمرک خبر داد.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی موضوع به‌کارگیری زنان فرهیخته در مراکز تصمیم سازی را مسئله مهمی دانستند و بیان داشتند: البته ذهن بنده مشغول است به این قضیه. باید یک راهی برایش پیدا کنیم.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بکارگیری دوربین‌های «LEZ» برای کنترل و کاهش آلایندگی خودروها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان خبرداد.‌
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بکارگیری دوربین‌های «LEZ» برای کنترل و کاهش آلایندگی خودروها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان خبرداد.‌
فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا، گفت: نخبگانی که می‌خواهند خدمت سربازی را آغاز کنند، در دانشگاه‌های معتبر کشور شناسایی و دعوت به کار می‌شوند.
معاون مستعدان و آینده سازان بنیاد ملی نخبگان از ایجاد جریان سازی توسط نخبگان در مدیریت کشور خبر داد و گفت: بنیاد از نهادها و سازمانهای مختلف برای بکارگیری نخبگان مطالبه گری می کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران شهرداری تهران از کودکان سو استفاده کرده و آنها را برای جمع آوری زباله به کار می‌گیرند.
آمریکا تصمیم دارد از ماه آینده بارگیری محموله های نیمه رسانا به چین را که برای  توسعه هوش مصنوعی و تراشه سازی به کار می رود محدودتر کند. همچنین قرار است این محدودیت ها به قانون تبدیل شوند.
رئیس ائتلاف الفتح عراق ضمن تاکید بر توقف خشونت و بکارگیری سلاح در این کشور، از گفتگو و تفاهم به عنوان راهکار حل بحران یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ