معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری از بکارگیری تمام ظرفیت‌های گمرک در راستای تحقق شعار سال در حوزه گمرک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خال‌هایی که عمق زیادی دارند، ممکن است برداشت آن‌ها با فرورفتگی‌های مختصری همراه باشد. البته این اتفاق اکثرا زمانی رخ می‌دهد که پزشک با بی‌دقتی سعی دارد کار را در یک جلسه تمام کند. رفع این فرورفتگی با راهکار‌هایی همچون دستگاه پلکسر، لیزر یا به‌کارگیری سابسیژن امکان‌پذیر است.
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به راه اندازی ۵۹ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر همه سراها فعال شوند در برنامه سه‌ساله می‌توانیم بزرگ‌ترین پارک را از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کنیم.
سخنگوی دولت گفت: نگاه حقوقی دولت این است که به کارگیری لطیفی منع قانونی نداشته است.
فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری تمام ظرفیت پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.
سخنگوی دبیرخانه مکه مکرمه از بکارگیری هزاران نیروی انسانی برای استقبال از میهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
سرپرست هیات تیراندازی مازندران گفت: با تمام توان و بکارگیری ظرفیت های موجود تلاش می کنیم استان مازندران به عنوان قطب تیراندازی کشور معرفی شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه شاهد اضافه شدن هوش مصنوعی به فضای سایبری هستیم، گفت: جمع‌بندی سازمان پدافند غیرعامل کشور این است که در سال ۱۴۰۲، هوش مصنوعی وارد دفاع سایبری شود.
۲۳۳۹ تجهیز و دستگاه آزمایشگاهی کاربردی در توسعه حمل‌ونقل پیشرفته از ۷۶ مجموعه به منظور کمک به فناوران و پژوهشگران این حوزه کمک و صنعت حمل و نقل کشور به اشتراک گذاشته شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امسال براساس رویکرد جدید رئیس هلال احمر، ۲ هزار امدادگر داوطلب به صورت قانومند بکارگیری خواهند شد.
علیرضا توقیری در توضیح خبر گفت: در پی تماس با فوریت‌های پزشکی استان خدمات امدادرسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان در حال انجام است و با به‌کارگیری همه امکانات اورژانسی اقدامات لازم آغاز شد.
موضوع بهره‌گیری از سوخت‌های بی‌کیفیت و به‌کارگیری وسایل نقلیه فرسوده منجر به تولید مقادیر زیادی دود و ذرات آلاینده در هوا می‌شود. از طرفی، تعداد زیادی کارخانه صنعتی در مجاورت محدوده شهر تهران وجود دارد که بسیاری از آن‌ها از سوخت‌های سنگین فسیلی برای ماشین‌آلات خود استفاده می‌کنند. هرکدام از این عوامل به نوع خود در افزایش سطح آلودگی هوا در تمام طول سال نقش دارند.
رئیس هلال‌احمر گفت: به محض وقوع زلزله تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی از انبارها بارگیری و به همراه تیم‌های عملیاتی به مناطق حادثه‌دیده ارسال شد.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی موضوع به‌کارگیری زنان فرهیخته در مراکز تصمیم سازی را مسئله مهمی دانستند و بیان داشتند: البته ذهن بنده مشغول است به این قضیه. باید یک راهی برایش پیدا کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بکارگیری دوربین‌های «LEZ» برای کنترل و کاهش آلایندگی خودروها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان خبرداد.‌
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بکارگیری دوربین‌های «LEZ» برای کنترل و کاهش آلایندگی خودروها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان خبرداد.‌
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ما دنبال کاهش بار بیماری ها، اصلاح رفتارهای آموزشی و پژوهشی و بهره وری آموزشی و پژوهشی هستیم در تمام این ها می توان از شبیه سازی استفاده کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
کویت با اعلام حمایت تمام قد از دوحه در زمینه برگزاری موفق جام جهانی فوتبال از به کارگیری همه امکانات خود در این زمینه خبر داد.
زیدآبادی نوشت: تمام نیرو‌های سیاسی و اجتماعی در ایران چه در داخل حکومت و چه خارج از آن، باید آمادۀ به‌کارگیری شیوه‌های فرهنگی و متمدنانه برای رفع اختلافات خود به قصد دستیابی به توافق شوند. بدیل این شیوه، دیگر حکم‌فرما کردن سکوتی قبرستانی از راه اعمال زور یا نفی و انکار دیگری نیست.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، آخرین وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی را جویا شد و بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در امدادرسانی به مردم آسیب دیده تاکید کرد.
وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، آخرین وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی را جویا شد و بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها در امدادرسانی به مردم آسیب دیده تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ