رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت:برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاده نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
رودبار- مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تاکید بر لزوم به کارگیری توان و تخصص داخلی در بخش‌های مختلف گفت: تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است.
در دیدار وزیر خارجه با رئیس دیوان محاسبات بر انضباط مالی برای گره‌گشایی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی و لزوم صیانت هر چه بیشتر از بیت‌المال در سفارتخانه‌ها تاکید شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه به اهتمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور نسبت به کشف و خنثی‌سازی توطئه‌ها، جریانات سازمان‌یافته و نفوذی‌ها تاکید کرد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
سیاهکل- ابرچالش پسماند گیلان ریشه چند دهه ای دارد و نمی‌توان در طول یک الی دو سال آن را ساماندهی کرد اما به کارگیری جوانان نخبه و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در این بخش راهگشا است.
مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: جامعه جهانی باید در تعهدات خود درباره پایبندی به هنجار جهانی منع به کارگیری سلاح‌های نفرت انگیز تجدیدنظر کند.
رشت- سرپرست فرمانداری رشت برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در حوزه جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف نیازمند ایجاد نهضت اطلاع رسانی در راستای آگاه سازی مردم هستیم.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: هوش مصنوعی مناسبات را تغییر داده و در مداخلات و تحقیقات توانبخشی تغییرات عمده ای را ایجاد کرده است که باید بتوانیم خود را با آن روزآمد کنیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، بر کاهش فاصله بین مزرعه و تحقیق و تسریع در انتقال دانش محققان به مزارع کشور در بکارگیری طرح‌های آبیاری نوین تاکید کرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقد شجاعانه از ویژگی‌های نخبگان و از لوازم پویایی در امور است، بنابراین بکارگیری این قشر در ستاد و بدنه اجرایی دولت از جمله بخش کشاورزی برای پیشبردفعالیت ها ضروری است.
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از همه ظرفیت‌های وزارتخانه در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: ضروری است این روند ادامه یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ