تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب نخستین برد خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر باید از سد گربه سیاه چند سال اخیرش بگذرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد همه نفرات تمدید می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
فدراسیون فوتبال طرحی را در دستور کار قرار داده که طی آن صنایع بزرگ به ویژه خودروسازان با حمایت از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بهتر شدن شرایط اقتصادی این دو تیم قدم خواهند برداشت.
ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد در صورت عدم خروج هواداران پرسپولیس از جایگاه ویژه، نساجی در زمین حاضر نخواهد شد.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.
9 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت قرار دارند و باید دید شرایط برای این تیم در جدال مقابل ملوان به چه شکل پیش خواهد رفت.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
مهاجم تازه وارد پرسپولیس هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی این تیم را پیدا نکرده است.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
باشگاه پرسپولیس موضوع پرونده هافبک دفاعی خود را به این بازیکن واگذار کرده تا با باشگاه ذوب آهن در این زمینه مذاکرات را دنبال کند.
عضو هیئت مدیره پرسپوليس توضیحاتی را درباره شرایط این باشگاه و صدور مجوز حرفه‌ای ارائه داد.
مهدی تاج شرایط بازگشت استقلال و پرسپولیس را به لیگ قهرمانان اعلام کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم بازیکنانی را از یکدیگر در اختیار گرفتند برگزار کننده دیدار جذاب هفته هشتم هستند که با شرایطی متفاوت برگزار خواهد شد.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس که به تازگی با این تیم قرارداد بسته است به دلیل دوری از مسابقات شرایط جسمانی مناسبی ندارد. از این رو در تهران مانده است تا تمرینات خود را پشت سر بگذارد.
لیگ برتر در شرایطی نخستین تعطیلات خود را تجربه خواهد کرد که سرخپوشان پرسپولیس با پیروزی سخت برابر نفت به صدرنشینی خود ادامه دادند. استقلال و گل گهر به صدر چسبیدند اما سپاهان فاصله گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدف این تیم در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است، گفت: هر تیمی کمتر گل بخورد، قهرمان می‌شود.
پرسپولیس بعد از تساوی در فولادشهر این هفته در شرایطی مقابل شاگردان جواد نکونام قرار خواهد گرفت که سه بازیکن این تیم شرایط حضور در این جدال را خواهند یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ