اصلا بیایید بررسی کنیم. در همان هفته نخست دو بر صفر به سپاهان باختید. آن بازی را شما باختید، سپاهان برد یا... دیگر این را قبول دارید که به زعم خودتان سپاهان تیم حکومتی نیست و کسی بازی را برایش در نیاورده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش امیر علی صادقی در تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2022 مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و شاید اگر این مربی در سمت خود ابقاء می شد، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت می شد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس نسبت به حواشی ایجاد شده پیش از دربی واکنش نشان داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت خبر بازگشت وریا غفوری به این تیم صحت ندارد و پس از واریز مبلغ قرارداد با همراه اول، مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.
به وحید قلیچ زنگ زدم و از او پرسیدم بازی پرسپولیس کجا برگزار می‌شود اما او آدرس استادیوم را اشتباه داد تا خودش در ترکیب فیکس قرار بگیرد...
شاید بزرگ‌ترین غافلگیری و ایراد روز گذشته ترکیب استقلال، نیمکت‌نشینی ارسلان مطهری و حضور پیمان بابایی به‌جای او در ترکیب بود.
هافبک پرسپولیس پس از پایان بازی و‌ حضور در میکسدزون به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، باتوجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
فکر می‌کنم آقای ساپینتو مربی زحمتکش و آدمی احساسی است. اما باید آرامش خود را حفظ کند چون حضورش روی نیمکت، تاثیر مثبتی در تیم دارد
سرمربی پرتغالی استقلال با وجود محرومیت فراموش نکرد به آقای گل سال‌های گذشته تیمش که به آزادی بازگشته، خوشامد بگوید.
یکی از جذابیت‌های بازی‌های این فصل استقلال تحرکات لب خط سرمربی پرتغالی این تیم است. مردی که با توجه به رزومه‌اش، همه انتظار چنین سکانس‌هایی را از او داشتند.
امیر ارسلان مطهری اگر نمایش خوب خود در بازی با هوادار را تکرار کند و موجب پیروزی استقلال شود، می تواند به بازیکن محبوب ساپینتو تبدیل شود.
استقلال یک بار دیگر در مواجه با تیمی که دفاعی فوتبال بازی می کرد، به مشکل برخورد و دو امتیاز حساس و حیاتی را ازدست داد.
کمیته انضباطی همان طور که وعده داده بود دوشنبه هفته جاری به پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با گل گهر رسیدگی کرد.
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به بازی خوبی که استقلال مقابل فولاد ارائه کرد می‌توان دریافت اگر سرمربی هیجانی و پر سر و صدای این تیم کنار بازیکنانش نباشد استقلال بهترین فوتبال را در لیگ ارائه می‌دهد.
من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
ریکاردو ساپینتو با حضور روی سکوهای ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار تیمش مقابل فولاد نشست.
سرمربی امیدهای استقلال معتقد است تیمش از شکست برابر پرسپولیس در بازی های آینده درس خواهد گرفت.
حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
حسین تراب‌پور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
مجتبی سرآسیایی که به شدت از رفتار ساپینتو ناراحت شده است در کنفرانس بعد از بازی به این موضوع واکنش تندی نشان داد.
سجاد شهباززاده که در سپاهان آقای گل شد این فصل در استقلال هنوز موفق به گلزنی نشده است در حالی که ساپینتو فرصت کافی به او داده است.
آقای ساپینتو، قبل از بازی به آقای مجتبی حسینی گفتند تو فوق‌العاده هستی. بعد از بازی هم آمدند و دست دادند و بابت نمایش خوب پیکان تبریک گفتند. بعد در کنفرانس با آن لحن زشت علیه سرمربی ما صحبت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ