مجتبی سرآسیایی که به شدت از رفتار ساپینتو ناراحت شده است در کنفرانس بعد از بازی به این موضوع واکنش تندی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال همچنان باید تاوان رفتار عجیب خود در بازی با پرسپولیس را بدهد و قضیه برایش این بار دیگر مانند گذشته به سادگی نخواهد بود.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای برای سرمربی تیم استقلال صادر کرد.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
همه به خوبی می دانند ریکاردو ساپینتو نتوانست با علی فتح الله زاده مدیر عامل مسعتفی باشگاه استقلال ارتباط خوبی برقرار کند اما هیچ وقت این موضوع را در رفتار و مصاحبه هایش بروز نداد.
سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته رفتار مهربانانه ای با اعضای تیمش داشت و آنها را در آغوش گرفت.
سرمربی تیم استقلال تهران ظاهراً به هیچ یک از ارکان باشگاه اعتماد ندارد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از لحظه اعلام پنالتی به سود استقلال تا تبدیل شدن ضربه یامگا به گل پیروزی بخش آبی‎‌پوشان، رفتار کاملا متفاتی با سایر اعضای تیمش داشت.
رفتار هواداران نساجی در پایان بازی علیه ریکاردو ساپینتو باعث خشم سرمربی استقلال شد.
تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر رفتار ناشایستی با سرمربی تیم فوتبال استقلال داشتند.
باشگاه پیکان بعد از شکست ۲ بر صفر در برابر استقلال بیانیه داد و مدعی شد که ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال فوتبال ایران را به جنگل تشبیه کرده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم پیکان پس از عقب افتادن تیمش مقابل آبی پوشان گفت: برخی مربیان به محض این که تیمشان عقب می‌افتد دنبال بهانه و تحریک کردن حریف هستند.
اتفاق بد دیگر، ولی رفتار مأمور یگان ویژه‌ای است که مشخصا مأمور برقراری نظم و انضباط در ورزشگاه است، ولی خودش وارد می‌شود و از قرار به طور خودجوش تصمیم می‌گیرد ضربه‌ای به سرمربی استقلال که برای بیرون‌رفتن از زمین مقاومت می‌کرده، بزند. اینکه نگاه به نیرویی که حافظ امنیت است در چنین شرایطی تغییر می‌کند و با انتشار فیلم‌هایش هم جای توجیهی باقی نمی‌گذارد، قاعدتا به اندازه کافی بحث‌برانگیز می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
قهرمانی استقلال در سوپر جام و حضور در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم تنها به خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در جمع آبی ها نیست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز و رفتار ناشایست در بازی با گل گهرسیرجان دو جلسه از همراهی تیمش محروم است.
ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی در خصوص رفتار عجیبش در بازی مقابل ملوان انزلی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رفتار خشن و عجیب ریکاردو ساپینتو در برابر نیروهای هلال احمر در بازی با ملوان ممکن است برای این سرمربی دردسرساز شود.
رئیس جمعیت هلال احمر در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، رفتار سرمربی استقلال با تیم امدادی حاضر در ورزشگاه انزلی را خارج از عرف دانست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با ملوان رفتاری داشت که ممکن است پای او را به کمیته انضباطی بکشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ